הלם: האם הוועדה המחוזית תתכנס ללא נציג מעיריית ראשון לציון?

הלם: האם הוועדה המחוזית תתכנס מחר ללא נציג מעיריית ראשון לציון? " קינסטליך נכשל! הוא גרר את רגליו והביא לתרדמה ותושבי העיר יסבלו מהקמת מפעל הפסולת הגדול ביותר". 

https://chat.whatsapp.com/G485Y74Hv9R9benqJejoqm

מפעל למיון אשפה ידון מחר בוועדה המחוזית לתכנון ןבניה של משרד הפנים לצורך קבלת היתר בניה סופי. המשמעות היא שברגע שיתקבל ההיתר החברה שמקימה את מפעל הפסולת הגדול בעולם (408 אלף טון בשנה) יוכל להבנות באופן רשמי. מתוך הזימון לוועדה ניכר כי לא תהיה נציגות מטעם העירייה והעומד והעומד בראשה.

אורנית משה ותושבי העיר המתנגדים בכנסת

במשך שנים תושבי ראשון לציון מתריעים כנגד הקמת במפעל, ראש העירייה ראשון לציון רז קינסטליך גרר לכאורה רגליים כבר מהיותו סגן ראש עיר בשנת 2018. יש לציין כי גם שהוגשה ההתנגדות של קינסטליך לנושא היא הוגשה באיחור ורק לאחר לחץ מצד התושבים, כך למשל העתירה שהגישה העירייה בדצמבר 2022 וכידוע בשבוע שעבר נדחתה בטיעונים שונים.

הצטרפו לעדכונים

https://chat.whatsapp.com/G485Y74Hv9R9benqJejoqm

לדברי המתנגדים: "המועצה אישרה מיליון וחצי שקלים לכאורה לטובת פעילות עבור הפגנות ופעילות התושבים נגד הקמת המפעל. בפועל התחושה שלנו היא שראש העיר גרר את רגליו והביא לתרדמה, במקביל מפרסם ומקדם קינסטליך את מתחם האלף הסמוך כדי למכור קרקעות".

רז קינסטליך

"רז קינסטליך כזכור הגיש התנגדות לוועדה המחוזית שנדחתה, משם המשיך לוועדה הארצית שגם היא דחתה אותו. קינסטליך פנה לבית משפט והגיש עתירה מנהלית שגם שם הוא נדחה. לפני כשבועיים הוא הופיע בפני ועדת הכפסים של הכנסת וקיים פגישות. כעת נודע על דיון שיתקיים מחר בוועדה המחוזית אולם שמו של קינסטליך או מי מטעמו אינו מופיעים בזימונים לדיון. כולנו זועמים ומתוסכלים נוכח ההתנהלות הכושלת של אדון קינסטליך. היתה לו אפשרות להתנהל מול פארק חירייה לכאורה בענין אך הוא בחר בדרך אחרת".

מוריה מלכה צילום: ראשון ניוז

דוברת עיריית ראשון לציון מוריה מלכה שוב בחרה שלא להתיחס לרחשי הציבור ולהגיב למצוקתם המועלים בכתבה. 

הצטרפו לעדכונים

https://chat.whatsapp.com/G485Y74Hv9R9benqJejoqm

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *