פרשת הפיתוי הרומנטי: המשטרה פרסמה פרטים מוכמנים שהחוקר לא ידע עליהם

פרשת הפיתוי הרומנטי: המשטרה חשפה פרטים מוכמנים אך נציג המשטרה היה נבוך וטען שלא מכיר. סנגור החשוד: "לא נתקלתי בדבר כזה, שהמשטרה מוציאה הודעה ומפורטים בה דברים שהחוקר לא מכיר".

https://chat.whatsapp.com/IFkY6Xkrw7u8O9MYgJY7L9

אמש ביקשה המשטרה להאריך בפעם השניה את מעצרם של שני החשודים בביצוע שוד בפרשה שזכתה לכינוי "השוד הרומנטי". בשבוע שעבר כזכור פרסמה את פרטי הפרשה וחשפה כי שני תושבי ראשל"צ,  חשודים בביצוע אירועי "שוד "רומנטי" של גברים בעיר, לאחר שפותו להגיע למפגש עם "אישה פיקטיבית" מהרשת. על פי חקירת המשטרה, השניים פיתו גברים ברשתות חברתיות, קבעו איתם מפגש וכשאלה הגיעו לפגוש בבחורה, זינקו עליהם החשודים ובאיומי סכין שדדו אותם באכזריות. שוטרי תחנת ראשון לציון עשו עבודת חקירה מוצלחת והצליחו ללכוד את השניים ולעצור אותם.

אתמול ( ראשון) הובאו השניים להארכת מעצרם בפעם השניה, נציג המשטרה עו"ד רס"ר מיכאל אשרוב ביקש בשם היחידה החוקרת להאריך את מעצרם בשמונה ימים נוספים.

 

סנגורו של אחד החשודים, עו"ד איתי בן נון מטעם הסנגוריה הציבורית, שלף לאשרוב את הודעת המשטרה על המקרה שפורסמה במגוון כלי התקשורת, אולם אשרוב למרבה המבוכה לא ידע עליה.

עו"ד איתי בן נון

בן נון: "מדובר בהודעה של המשטרה, אני לא מדבר על התקשורת, זו הודעה שהוציאה המשטרה"

אשרוב: " אני לא יודע, לא ראיתי אותה"

בן נון: " חברי לא ממשטרה אחרת או ממדינה אחרת".

עו"ד בן נון סיכם: " לא נתקלתי בדבר כזה שהמשטרה מוציאה הודעה, בהודעה מפורטים דברים שהחוקר לא מסכים למסור, אני עשרות שנים בתחום ומעולם לא נתקלתי בדבר כזה. מסתבר שהמשטרה כבר אפילו פרסמה את פרטי החקירה, זה דבר שהמשטרה בד"כ מפרסמת רק שהחקירה הושלמה ואין עוד מה להסתיר. הרי המשטרה לא תפרסם דברים מוכמנים".

השופטת ורד בלוך שכטמן הורתה להאריך את מעצרם עד יום חמישי

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *