הפרקליטות מתכוונת להעמיד לדין את מקסים בביצקי בתחום טוהר המידות

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הודיעה לסגן ראש עיריית ראשון לציון, מקסים בביצקי, כי נשקלת העמדתו לדין בחשד לעבירות מתחום טוהר המידות, וזאת בכפוף לשימוע שייערך לו, ככל שיחפוץ בכך.

על-פי החשד, נוצר קשר בין סגן ראש העיר בביצקי עם אזרחית אוקראינית שהגיעה לישראל לבקר את אמה. הוא חשוד כי פעל יחד עימה כדי למסור מצג כוזב בפני ביקורת הגבולות על-מנת להקל את כניסתה לישראל.
במסגרת זו, חשוד בביצקי שזייף מסמך של הזמנה רשמית מעיריית ראשון לציון להשתתפות בפורום בתחום האבטחה. בנוסף, הזמין עבורה חדר בבית מלון למשך חודש, מחברו שהינו הבעלים של בית המלון. בביצקי אף הנחה את האזרחית האוקראינית מה לומר לגורמי רשות האוכלוסין וההגירה בנמל התעופה.

https://chat.whatsapp.com/HvZzLk2blli0MxsWHdhEA9
גורמי רשות האוכלוסין וההגירה התרשמו שהיא מוסרת מידע כוזב והיא סורבה להיכנס לישראל. בביצקי, שהגיע לאסוף אותה מנמל התעופה, הבחין שכניסתה מתעכבת ודרש להתיר את כניסתה תוך שהוא מציין את תפקידו, ומבהיר בכזב שהיא אורחת של העירייה. הוא אף הציע לשלם ערבות כספית עבור כניסתה וטען כי מניעת כניסתה אינה חוקית. לאור פעולות אלו, זומן בביצקי לחקירת משטרה, ובטרם הגיע אליה, מחק את ההתכתבויות ביניהם.
החקירה נוהלה על ידי יאח"ה במשטרת ישראל. התיק מטופל ע"י עו"ד בן אסולין מפרקליטות מחוז מרכז (פלילי).

https://chat.whatsapp.com/HvZzLk2blli0MxsWHdhEA9

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *