הראשונים למחזר: חמישה מתקני מיחזור אלקטרוניקה הוצבו בסניפי תנועות הנוער בראשון לציון, הכסף מהיוזמה יעבור ישירות לפעילות בני הנוער בסניפים

*הראשונים למחזר: חמישה מתקני מיחזור אלקטרוניקה הוצבו בסניפי תנועות הנוער בראשון לציון, הכסף מהיוזמה יעבור ישירות לפעילות בני הנוער בסניפים*

_במטרה לעודד את בני הנוער למחזר ולשמור על הסביבה, הציבה העירייה את מתקני המיחזור בסניפי תנועות הנוער * הכסף מהמיחזור יועבר ישירות לסניפים ויגדיל את תקציבם * ראש העירייה, רז קינסטליך: "בטוח שבני הנוער יצטרפו למאמץ המיחזור ויעשירו את קופת סניפי תנועות הנוער"._

מי הסניף של תנועת הנוער שימחזר הכי הרבה מוצרי אלקטרוניקה? עיריית ראשון לציון הציבה לאחרונה חמישה פחי מיחזור אלקטרוניקה בתנועות הנוער בעיר, במטרה לשמור על איכות הסביבה ולעודד את הדור הצעיר למחזר. הכסף מהמיחזור יועבר ישירות אל הסניפים, ובכך יגדיל את תקציבם.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "עיריית ראשון לציון מעודדת מיחזור, והנתונים שלנו מראים כי תושבי ראשון לציון ממחזרים כמות גדולה מהפסולת. אני בטוח שכעת גם בני הנוער יצטרפו למאמץ וימחזרו פסולת אלקטרונית שתעשיר את קופת סניפי תנועות הנוער. אנחנו מנחילים כבר כעת את ערך הקיימות וחשיבותו לאיכות הסביבה בקרב בני הנוער בראשון לציון".

יפעת מאירוביץ יפת, המשנה לראש העיר ומחזיקת תיק הקיימות והמחזור: "אני שמחה על ההרחבה הנוספת של מערך המחזור לעיר. אין לי ספק שהפריסה של מתקני המיחזור לפסולת האלקטרונית בתנועות הנוער מהווה נדבך משמעותי להרחבה זו. בני הנוער שלנו הם האזרחים של מחר, ויש לנו בני נוער נהדרים בעיר ומודעים יותר לאיכות הסביבה. לא רק זאת שהם בוודאי יעלו את אחוזי המחזור שלנו בעיר, הם גם יוכלו להשתמש בהכנסה מהמחזור להרחבת פעילותם החשובה ובכך נרוויח כולנו. אני מודה לכל המעורבים בנושא ממינהל איכות הסביבה וכמובן אגף הנוער ומבטיחה הרחבה נוספת של תשתיות המחזור בעיר בתקופה הקרובה".

כזכור, רק לאחרונה עיריית ראשון לציון הציבה פחי מחזור קרטונים ברחבי העיר בעקבות העלייה בהזמנת משלוחים. מעבר לכך, במינהל לאיכות הסביבה מתכוונים להקים בכל שכונה בעיר מרחב סגור שמיועד למתקני המיחזור. המתחם יכלול, בנוסף למתקן לאיסוף ולמיחזור הקרטונים, גם את מתקני המיחזור ואיסוף הנייר, מתקן למכלי זכוכית ומתקן לטקסטיל.

עיריית ראשון לציון דוגלת במיחזור ובקיימות, ובכל שנה חוסכת כ-3 מיליון שקל בעקבות תהליכי המיחזור. כמו כן, עיריית ראשון לציון היא היחידה שצמצמה פחים ירוקים על מנת להגדיל את המיחזור, תוך הסברה לתושבים. במהלך השנים יזמה עיריית ראשון לציון תחרות מיחזור בין הבניינים בעיר, וכתוצאה מכך 80% מהפסולת שמגיעה לפח הכתום היא של אריזות. מדובר בנתון גבוה שמלמד שתושבי העיר יודעים איך להפריד פסולת.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *