ראש העיר רז קינסטליך מודיע הבוקר אני נשאר בראשון תומך בגדעון סהר

בשבועות האחרונים עלו ספקולציות רבות בדבר עזיבתו של ראש העיר רז קינסטליך את ראשות העירייה והתמודדות בבחירות הארציות כחלק מרשימתו של גדעון סהר תקווה חדשה

רז קינסטליך ראש העיר

הבוקר הוא שולח מסר מרגיע לתושביו ומסביר להם שמדובר בחרושת שמועות והוא נשאר לנהל את ראשון לציון בגאון, באותה נשימה הוא מעדכן שהוא תומך בגדעון סהר וברשימתו תקווה חדשה בבחירות הקרובות להלן דבריו:

"

בוקר טוב
בחודש האחרון נשאלתי שוב ע"י מספר רב של עיתונאים ותושבים האם בכוונתי להתמודד לכנסת ולעזוב את ראשון לציון. אמרתי לכל מי שפנה – ואני מבקש להודיע כעת לכולכם – די לחרושת השמועות, אין ולא הייתה לי כוונה לעזוב את עירנו האהובה ואת תפקיד ראש העירייה אליו בחרתם אותי. אני נשאר כאן, איתכם, לנהל את העיר לעוד הרבה שנים.
בצד זאת, אני מבקש להודיע בזאת על החלטתי לתמוך במפלגת תקווה חדשה ובעומד בראשה – גדעון סער – לראשות הממשלה. גדעון הוא בעיני האדם המתאים ביותר כיום, יותר מכל אחד אחר, להנהיג את ישראל. גדעון הוא אדם עם כישורי מנהיגות, ניסיון, תבונה ושיקול דעת.
בשלוש מערכות הבחירות הקודמות שהתקיימו לכנסת לא הבעתי עמדה פומבית והפעם בחרתי לעשות זאת כי אני רואה סיכוי ממשי לשינוי שהוא הכרחי למדינה. השינוי והיציבות השלטונית חשובה גם לעירנו, ראשון לציון.
אני מאחל שנזכה במהרה לממשלה ולשלטון יציב על מנת שיאפשר לנו לממש את התוכניות הגדולות לעירנו.
שלכם, רז"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *