חדש בעיר: ‏‏‏עמדות עצמאיות לתיקון אופניים בראשון לציון

השבוע, עיריית ראשון לציון יצאה בפיילוט להצבת עמדות לתיקון אופניים. עמדות כאלה הוצבו בסמוך לגן בעברית ובשדרות משה דיין שתי עמדות שמכילות כלים לתיקון, כבלים ומשאבה. זהו מהלך נוסף של העירייה לעודד מעבר לתחבורה ידידותית לסביבה ולעודד קיום אורח חיים בריא.

עמדות תיקון האופניים החדשות

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "במקביל לסלילת שבילי אופניים ולשיפור התשתיות, ישנה חשיבה גם על משתמשי הדרך. גם בעידוד קיום אורח חיים בריא וגם בעידוד הגברת השימוש בתחבורה ידידותית לסביבה, כמו רכיבה על אופניים".

 

סגן ראש העירייה, אבי חיים, שיזם את המהלך אמר: "התרשמנו מאוד מהעמדות, הבנו שיש צורך בשטח, עכשיו נחכה לראות שאכן משתמשים בזה ויש ביקוש. במידה וכן, נרחיב את הפיילוט. מדי שנה יותר ויותר תושבים רוכבים על האופניים, אם זה במסגרת פעילות ספורטיבית ואם ככלי תחבורה בדרך לעבודה. עמדות אלו יקלו מאוד על משתמשי הדרך".

 

העמדות שיוצבו נוחות מאוד לתפעול ומתאימות לרוכבי אופניים במרחב הציבורי. העמדות מיועדות לתיקון כל סוגי האופניים: אופני שטח, אופני כביש, אופני עיר, אופני ילדים, אופניים חשמליים ואפילו עגלות ילדים. העמדות יסייעו לתושבים בחיזוק חלקים רופפים, ניפוח גלגלי האופניים ואפילו להחלפת חלקים, ויכללו : מברגים, מפתח אלן משאבה לניפוח גלגלים ועוד.

 

צילום: עידן גרוס

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *