הפתעה בזום: ראש העירייה רז קינסטליך הפתיע את תלמידי כיתה א' מבית הספר "שלמון" באמצע שיעור שפה בזום

הפתעה בזום – ראש העירייה רז קינסטליך הפתיע את תלמידי כיתה א' מבית הספר "שלמון" באמצע שיעור שפה בזום. ראש העירייה פתח את המצלמה והצטרף באופן מפתיע לשיעור מבלי שסגל ההוראה והתלמידים ידעו על כך. שותפת הסוד היחידה הייתה מנהלת בית הספר. המורה והתלמידים הנרגשים זיהו במהרה כי מי שבנמצא בשיעור באופן מפתיע, הוא לא אחר מאשר ראש העירייה רז קינסטליך. התלמידים שאלו את ראש העירייה שאלות על עתיד הלמידה מרחוק, דרשו בשלומו והביעו רצון לחזור לשגרת לימודים רגילה.

ראש העיר מפתיע את תלמידי ביה״ס ׳שלמון׳

ראש העירייה רז קינסטליך : "החלטתי להצטרף לשיעור זום של תלמידי כיתה א' על מנת להבין את האתגרים של הלמידה מרחוק מעיניהם של התלמידים הצעירים. העירייה וצוותי החינוך בעיר נערכו מבעוד מועד לכל תחריש, וכעת אנו קוצרים את הפירות של המשך שגרת לימודים רציפה ותקינה ,גם מרחוק ובאופן מקוון. בזמנים של חוסר ודאות – אני שמח שמערכת החינוך העירונית משמשת עוגן יציב לתלמידים ולהורים".

 

כאשר הורים רבים שמעו על ההפתעה המשמחת, הם מיהרו להצטרף לשיחה, וראש העירייה ניהל עמם שיח וענה ושאלותיהם.  תלמידי כיתה א' בבית הספר "שלמון" לומדים 5 ימים בשבוע, כאשר בכל יום הם לומדים לפחות חמש שעות כאשר הם נפגשים עם מחנכת הכיתה בזום לפחות שלוש פעמים בשבוע. פעם בשבוע התלמידים, המחנכת וההורים מקיימים "מסיבת פיג'מות" בערב על מנת לשמור פעילות חברתית ולא רק לימודית.

 

בנוסף, בבית הספר "יפה נוף" בעיר תלמידי כיתה א' שלחו מכתבים עם ברכות, במטרה לשמח את הסבים והסבתות שלהם, בתקופה קשה בה אינם נפגשים האחד עם השני. בית הספר דאג לשלוח את המכתבים עד לביתם של בני הגיל השלישי על מנת להפיג את בדידותם ולשמח את נפשם עם מכתבים מהנכדים הצעירים.

בבית הספר "אתרים" בעיר הציגו דיוקן של הצלם גרג סגל, בפעילות משותפת בזום עם כיתה א', כל תלמיד בחר את החפצים שעוזרים לו לעבור את התקופה של הלמידה מרחוק והצטלם איתם ממעוף הציפור. בבית הספר "בן גוריון" כל תלמידי בית הספר משכבות א'-ו' אספו מידע על בעלי העסקים בעיר ותלמידי השכבות הבוגרות ראיינו את בעלי העסקים, על מנת להשמיע את סיפוריהם של העסקים הקטנים ולסייע להם בתקופה הקשה שעוברת עליהם. בבית הספר "שקמה" עסקו החודש בתרבות של מחלוקות ובאי הסכמה, התלמידים יצרו בכפות הידיים שלהם מילים של אהבה ומילים שפותרות מחלוקות.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *