אפי משה חושף: " נגבש תכנית שתכלול סגירת צירי תנועה באמצעות משאיות אשפה"

המשנה לראש העיר ראשון לציון ד"ר אפי משה מודיע: "נגבש תכנית שתכלול סגירת צירי תנועה באמצעות משאיות אשפה"

https://chat.whatsapp.com/HvZzLk2blli0MxsWHdhEA9

"חשוב לי להרגיע את התושבים באשר למפעל האשפה שנדון אתמול במועצת העירייה". אומר משה ומסביר: "לבקשת ראש העיר, אני יחד עם מס' חברי הנהלה נוספים מתכוונים בקרוב להיפגש עם רונן צור, האסטרטג שגייסנו לטובת העניין, במטרה לגבש תוכנית מחאה רחבה שתכלול הפגנות המוניות, סגירת צירי תנועה באמצעות משאיות אשפה ועוד".

מועצת ראשון לציון

"אין בכוונתנו להמתין להכרעת ביהמ"ש העליון שקרוב לוודאי ידחה את הערר שהגשנו. יתרה מזאת, בכוונתינו לדון בקרוב, בישיבה שלא מן המנין, על חתימת הסכם עם אתר חירייה אליו תועבר האשפה של ראשון לציון. שידע כל מי שיש לו יד ומעל במפעל הארור הזה שראשון לציון לא תפנה את האשפה העירונית לשם וכך נעקר ממנו את הכדאיות הכלכלית כך שמאות מיליונים של המדינה ירדו לטמיון. לתושבים אני אומר: כל יום שחולף משחק לרעתנו שכן ההיתר שהוגש להקמת המפעל כבר בהליכי אישור. אני אישית מבטיח כי לא אנום ולא אשקוט עד שבכוחות משותפים ובהפעלת כל האמצעים הנדרשים, נצליח לסכל את הקמת המפעל המסוכן באזור העיר. הצעתי במועצת העיר שבשלב ראשון כל חבר מועצה יגייס כ-50 איש לפחות שישתתפו באופן קבוע בהפגנות. רק כך נגיע כבר לכ-1,500 איש. בטוחני שכאשר התושבים יראו את היקפי המחאה הם יצטרפו בהמוניהם כאשר העירייה תעמיד לטובתם אוטובוסים לכל מקום בו נחליט להפגין".

רז קינסטליך, צילום: תמר מצפי.

"שידעו כל התושבים ששוריין תקציב נכבד לעניין באדיבותו של ראש העירייה. אני מבקש להודות לראש העירייה על עמידה איתנה ונחושה כנגד המפעל. אני מבקש להודות לו על הקרדיט שניתן לי ולחלק מחבריי בהנהלה להוביל את המהלך. אני מבקש בכל לשון של בקשה מהתושבים להתעורר ולהתכונן לצאת יחד איתי, עם ראש העירייה ועם חבריי למועצה להפגנות ומחאות חריפות ככל שידרשו. ככל שנהיה רבים יותר כך קולנו ישמע למרחקים. אדישות חלילה בקרב התושבים עלולה להפוך את המפעל לעובדה מוגמרת ואת חיינו לגיהנום".

עיריית ראשון לציון.

מעיריית ראשון לציון נמסר בתגובה: ״עיריית ראשון לציון והעומד בראשה ימשיכו במאבק כנגד הקמת מתקן הפסולת המסתמן, ונמשיך לנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותנו ובכל היועצים הרלוונטים כדי להמשיך ולהוביל את המאבק בשם תושבות ותושבי העיר״.

הצטרפו לעדכונים

https://chat.whatsapp.com/HvZzLk2blli0MxsWHdhEA9

 

תגובות

תגובה אחת

  1. חחחחח ממש יפגין יטיפש ???!!! למי איכפת. גם ככה העיר הזו הרוסה. ואני גר פה 20 שנה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *