עידן מזרחי יעמוד בראש ועדה שתבדוק את תנאי העסקתם של עובדי המוקד העירוני

עידן מזרחי המשנה לראש העיר

הישג גדול למשנה ראש עיריית ראשון לציון, עידן מזרחי !
תוקם וועדה בראשותו לבחינת תנאי העסקתם של עובדי המוקד העירוני 106.

"תושבי ראשון לציון היקרים, אני שמח לבשר כי בישיבת מועצת העיר שהתקיימה אמש יום א' 12/03/2023
כמחזיק תיק כח אדם בעירייה העלתי למועצת העיר הצעה שכתבתי והתקבלה ברוב קולות חברי מועצת העיר. החלטות חשובות התקבלו אמש מתוך מחשבה על האינטרסים של תושבי העיר אשר יעזרו לשפר את השירות ואת חיי הקהילה התושבים ברחבי העיר" אמר מזרחי.

(צילום: טל כרמון)

כידוע, המוקד העירוני 106 הינו הלב הפועם של עיריית ראשון, המוקד הינו הכלי היעיל ביותר לשמירה על קשר עם התושב ולפתרון בעיות ותקלות ברחבי העיר. המוקד העירוני הם העורף והחזית שנותנים פתרון ל90% מהבעיות שמציפים התושבים בעיר. המוקד פתוח 24/7 ואפילו ביום כיפור. אבל עד היום לא הוסדרו תנאי העסקתם בצורה ראויה. העובדים שלנו הם ההון האנושי שלנו. ולכן הרמתי את הכפפה. אמש אישרנו הצעה לשיפור ושדרוג תנאי ההעסקה לעובדי המרכז העירוני 106. חברי מועצת העיר הצביעו – פה אחד.

"הוחלט על הקמת וועדה בראשותי, יחד עם מנכ"ל העירייה מר דורון מילברג, מנכ"ל החברה לביטחון מר מוטי נחמני, ראש מינהל כח אדם מר נתי לרנר וסגן ראש העיר מר מקסים בביצקי מחזיק תיק החברה לביטחון.

בוועדה נדון ונעסוק בתנאי העסקת העובדים ולאחר מכן יוצגו פתרונות וחלופות להעסקתם. אנו מעריכים את העבודה הקשה והמסירות של עובדי העירייה שלנו ומאמינים שמגיעים להם תנאי עבודה הוגנים והוגנים.
עובדים מרוצים = עירייה חזקה = שירות מקצועי ומצוין לתושב.

מזרחי סיכם: "אין תחליף למענה אנושי. לא אתן שבשנת 2023 עובדים בעירייה ירגישו שקופים. עובדי המוקד העירוני הם האדם הראשון התושב פוגש ברגע שיש לו בעיה. הם הסיירת של העיירה. עובדים 24/7 ומקבלים ביום אלפי שיחות של תושבי העיר ומסייעים להם בפתרון הבעיה. אני גאה בהישג הזה מאוד ואני מחויב להמשיך ולפעול להפיכת העיר ראשון לציון למקום טוב יותר עבור כולנו לחיות בו. תודה על התמיכה והאמון בי. יש לנו עוד המון עבודה למען תושבי העיר ראשון לציון וזוהי רק ההתחלה".

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *