ראשון לציון: פעוט כבן שנתיים ננעל בשגגה ברכב לעיני אמו

ראשון לציון: פעוט כבן שנתיים ננעל בשגגה ברכב לעיני אמו, מתנדב ידידים חילץ אותו בשלום • ״זכות גדולה להיות שותף במעגל החסד של ארגון ידידים״.

היום (שישי) בשעה 12:31, התקבלה קריאה במוקד ידידים אודות פעוט כבן שנתיים שננעל בשגגה ברכב לעיני אמו, ברחוב מרים בן פורת בראשון לציון.

ישי עטיה, מנהל מוקד י-ם, ענה לשיחה והעביר קריאה בקבוצת החירום. רון בונן, סג"מ סניף בת ים-חולון, נענה לקריאה והגיע למקום במהירות. באמצעות הציוד הייעודי שברשותו חילץ רון את הפעוט בזריזות ובשלום, ללא גרימת נזק לרכב.

רון מספר: ״זכות גדולה להיות שותף במעגל החסד של הארגון שלנו. הייתי בביתי בהכנות לקראת שבת, כשלפתע התקבלה קריאת החירום. מיד מהרתי להגיע למקום האירוע. הורים רבים עמדו סביב הרכב, כיון שזו היתה שעת יציאת הילדים מהגן הסמוך. התחלתי בפעולות לפתיחת דלת הרכב, ותוך מספר שניות הצלחתי לחלץ את הפעוט ולהשיבו לאמו המאושרת. האם, כשהפעוט בידיה, שיבחה את הארגון והודתה על הזריזות והשירות. הדגשתי בפני הנוכחים את חשיבות שמירת מפתח הרכב בידם כל העת״.

*בארגון ידידים שבים וקוראים להורים לאמץ כלל מפתח- קחו עמכם את מפתח הרכב תמיד • במקרה של נעילת רכב יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים: 1230 ללא כוכבית.*

אייל מרציאנו – דוברות ידידים
קרדיט תיעוד – ידידים

דף הבית

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *