מרגש: נערכה מסיבת יום הולדת לאחר שחייו שניצלו חמש פעמים

יום ההולדת למטופל שחייו ניצלו חמש פעמים לא הותירה אף עין יבשה. ”כַּבֵּד אֶת אָבִיךָ וְאֶת אִמֶּךָ לְמַעַן יַאֲרִכוּן יָמֶיךָ עַל הָאֲדָמָה אֲשֶׁר ה' אֱלֹהֶיךָ נֹתֵן לָךְ”.

https://chat.whatsapp.com/HvZzLk2blli0MxsWHdhEA9

הפעיל החברתי הרשלאצי זיו נחמה ממשיך לרגש ולשמח, הפעם הוא קיים מסיבת יום הולדת מרגשת: "לפני כשבוע פנתה אלי, דנה – בת של מטופל אשר מאושפז במרכז הגריאטרי "מלבן" וביקשה ממני לחגוג לאביה יום הולדת 70 ומסיבת הודיה לבורא על שנה מאוד קשה שהם עברו יחד, לדברייה – חוסר מזל, קומדייה של טעויות ורשלנות רפואית מובהקת לכאורה, 'את השנה הזאת קיבלתי את אבא שלי חמש פעמים במתנה', בזכות העירנות שלה והנוכחות שלה, היא הצילה את חייו וזכתה בו כל פעם מחדש".

מיד פניתי לחברי הקבוצה, "עושים טוב לקהילה" וגוללתי בפניהם את חשיבות המקרה ועד כמה מרגש המצב, חברי הקבוצה ללא היסוס מיד נרתמו לפעילות וביקשו לקחת חלק פעיל בחגיגה.

https://chat.whatsapp.com/HvZzLk2blli0MxsWHdhEA9

"פניתי לחברתי היקרה, רוזי כהן – מ"SWEET ROZE" ושאלתי אם היא תוכל להכין עוגה חגיגית שתציין את יום ההולדת 70 של חזי ועליה את הכיתוב מברכת 'שהחיאנו', רוזי ללא היסוס מיד שלחה לי סקיצות מרגשות שריגשו אותי והחלה בהכנת העוגה המיועדת".

"פניתי גם לחברי היקרים, הילה ואבי לוי – "מבלו מון הפקות" שמייד תרמו בלונים לאירוע המרגש, והוסיפו את הנגיעה המרגשת שלהם".

"ערב לפני האירוע פניתי למשה חפיף ממספרת 'מהפך' שהגיע אחרי יום עבודה מתיש למרכז הגריאטרי על מנת לספר את חזי כפי שהוא אוהב, "ללא מכונה ועם מספריים בלבד".

על ראשו של חזי הונח זר פרחים רייחנים ומרגשים שחברתי היקרה, נורית סלע שזרה במיוחד ליום האירוע.

נחמה סיכם: "אני רוצה להודות מכל הלב לעובדת הסוציאלית – גלית קאופמן, לצוות הנהלת 'המלבן', סיגלית אלוני ואושרית צ'יבוטרו, לצוות האחיות, הרופאים ומשק הבית שתמיד שמחים לפתוח לנו את הדלת לכל פעילות משמחת ולמען המאושפזים במרכז. תודה ענקית לחברי קבוצת "עושים טוב לקהילה", למיכאל אקרלינג – על המיחשוב, ללידור כברא, לעינת בלום ולאסתי קאופמן רובינשטיין שהגיעו לשמח ולהנעים את המאושפזי בחגיגה המרגשת. תודה מיוחדת לאריק מור, הצלם האגדי, שמגיע בהתנדבות להנציח את רגעי האושר והשמחה הגדולה".

קבוצת "עושים טוב לקהילה" משמח להגיע ולרגש כל מי שיעלה בראשו רעיון לרגש אחרים, דלתינו פתוחה לכל תושב ולכל רעיון. ותזכרו תמיד. מילה טובה… מחשבה טובה… ומשעה טוב.

 

https://chat.whatsapp.com/HvZzLk2blli0MxsWHdhEA9

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *