בעקבות ההצפות: אריה כהן מציע לפרק את תאגיד המים

בעקבות הנזקים מההצפות בעיר, מציע חבר המעצה אריה כהן לפרק את תאגיד המים – מניב ומבקש מרז קינסטליך וחבריו למועצה לתמוך בכך. יו"ר ועדת ביקורת דורון אוזן דורש הסברים. 

https://chat.whatsapp.com/HvZzLk2blli0MxsWHdhEA9

"כידוע לך ביום שישי, ראש חודש כסלו העיר שלנו ברגע נהפכה לתאומה של וונציה- בגלל כמה דקות של גשם
אם זה לא היה מאד עצוב הייתי צוחק" כותב כהן בהצעתו לסדר: "עשרות מכוניות ניזוקו, בתים הוצפו, הושבתה העיר מלכת וכו' וכו'. ברור לכל בר בי רב דחד יומא שעם קצת הכנה של מני״ב לקראת החורף, המשבר הזה היה נראה הרבה יותר טוב.

שכונת גן נחום צילום פרטי

לצערי הרב ולצערם של רוב התושבים בעיר מניב (שאני הייתי בין המייסדים שלה בשנת 2000) פשטה את הרגל. היא כבר מזמן לא חברה שנותנת שירותים לכאורה לתושבים, או מורידה מחירי מים, או מפתחת תשתיות, אדרבא- היא חברה בזבזנית של כספי הציבור במשכורות עתק לבכירים שלה. בקיצור, היום הוכח מעל לכל ספק שאין לחברת מני"ב זכות קיום במתכונת הנוכחית
ולכן, לטובת התושבים בעירנו אני מציע הצעה דחופה לסדר למועצת העיר כדלקמן: מועצת העיר תקבל החלטה לפרק את חברת מני"ב ולהעביר אותה לאגף בעיריה בזאת נחסוך מליוני שקלים מהגביה המשתוללת של החברה ונוכל להוריד מחירים ולהחזיר את הכסף לתושבים".

דורון אוזן וסאלי לוי

גם חבר מועצת העיר ויו"ר ועדת ביקורת דורון אוזן עדיין עוסק בנושא ההצפות. בפניה למנכ"לית מניב סאלי לוי הוא דורש הסברים: " מי הקבלן המבצע, מתי העבודות בוצעו, באיזה תדירות, בכמה קולטנים העבודות בוצעו והיכן, מה העלות לבדיקה הנ״ל או שזה חלק מעבודות כחלק ממכרז/הצעת מחיר". בהמשך ציין אוזן: "בעירייה פרסמו שביצעו נקיון קולטנים לפני חצי שנה, כך צויין בפוסט שהעלה ראש העיר לאחר התגובות הקשות של תושבי העיר והאכזבה העמוקה ממצב התשתיות בעיר. העיר לא מתפקדת נקודה! זה בא לידי ביטוי ברמת הנקיון הירודה, בתשתיות הגרועות שכולנו נחשפנו אליהם בפגיעה ברכוש, באופן שבו תושבים מבוגרים וילדים בעיקר נאלצו להתמודד בהליכה ברחובות העיר המוצפים".

הצטרפו לעדכונים

https://chat.whatsapp.com/HvZzLk2blli0MxsWHdhEA9

מתאגיד המים מניב/ עיריית ראשון לא נמסרה תגובה

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *