אירוע הירי בנווה דקלים: "ירו עלינו עשרות כדורים, יכלנו למות"

בית המשפט שחרר את המעורבים בירי אמש בשכונת נווה דקלים, אחד מהם מכונה לאיש הכספים של משפחת אברג'ל. השופט גיל גבאי: " לא מצאתי כי נפל פגם בהתנהלותם".

 

לפני זמר קצר הובאו לדיון הארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון, שני חשודים שנורו אמש 20:30,  על ידי אלמונים בביתם, שברחוב אופירה בשכונת נווה דקלים בראשון לציון. במהלך הדיון טען סנגורם עו"ד תמיד סנסס כי הוא לא מבין מדוע הם נעצרו: "זו התנהלות שאין כדוגמתה, מגיע קורבן עבירה לתחנת המשטרה והוא זה שנעצר? זה לא אמיתי? הגיע רכב אל פתח ביתו, יורים עליו המון כדורים, חברו שלידו אומר לו רד לקרקע, מבצע ירי להגנתם. אבקש לשקול את שחררם".

הצטרפו לעדכונים

https://chat.whatsapp.com/HvZzLk2blli0MxsWHdhEA9

 

האירוע כאמור התרחש בלב שכונת מגורים כאשר הירי בוצע לעבר שמעון בלול (60) הנחשב לאיש הכספים של ארגון הפשע אברג'ל, ולעבר חברו הצעיר, מתנדב בארגון מד"א וזק"א שמחזיק נשק ברישיון. על פי בירור שנערך, השניים שוחחו בחצר ביתו של בלול, במהלך פגישתם הגיח רכב לבן פרטי והחל לבצע לעברם ירי מאסיבי. חברו, מתנדב מד"א אמר לבלולו "פול פול" ובתגובה ביצע ירי להגנתם. לאחר מכן אסף את התרמילים ומסר אותם לשוטרים שהגיעו אל הזירה. במהלך הדיון אמר בלולו לסנגורו: " אתה לא מתאר לעצמך איזה נס היה, ירו עלינו עשרות כדורים, יכלנו למות".

השופט גיל גבאי

המשטרה ביקשה להאריך את מעצרם בחמישה ימים לצורך המשך חקירת המקרה. אולם השופט גיל גבאי בחן את המקרה ולאחר עיון בדוחות הסודיים שהוגשו לידו, החליט גבאי לשחררם במקום: " עיינתי בתיק ומצאתי כי אכן לפי החשד, חשוד 2 (מתנדב מד"א) עשה שימוש בנישקו וירה מתוך ביתו של החשוד 1 (שמעון בלול). רכב הגיע אל קרבת ביתו של החשוד 1, נורו ממנו יריות, החשוד 2 ירה לכיוון מקור הירי. לא מצאתי כי נפל פגם בהתנהלותו של חשוד 2. לא היה מקום להורות על מעצרו. אני מורה על שחרורם".

 

תגובות

תגובה אחת

  1. הירי בנווה דקלים, שופט פחדן ומטומטם, אומנם ניתן לטעון הגנה עצמית, אך מה היה קורה אם מהירי ההגנתי היו נהרגים כמה אנשים וילדים?טעה השופט או חשש השופט שלא רצה להפוך לאישיו לארגוני הפשע.
    כבר היתה אישתו של מישהוא שנרצחה בבת ים מירי בין כנופיות פשע.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *