המלאך ששון! איש העסקים הראשל"צי מיני אמבולנס

המלאך ששון! איש העסקים הראשל"צי שפי ששון תרם מיני- אמבולנס לארגון איחוד והצלה, לעילוי נשמת לוחם הימ"מ שנרצח נעם רז ז"ל.

‏היכנסו להצטרף https://chat.whatsapp.com/HvZzLk2blli0MxsWHdhEA9

אדוני המפכ״ל, מפקד הימ״מ ,מפקד מג"ב, חברי הכנסת, מר אלי פולק מנכ"ל איחוד הצלה, משפחת רז יקרה, חברים ובני משפחה.

לוחם הימ"מ נעם רז ז"ל

ששון: "בכל שנה, יש לנו את הזכות לתרום תרומה מיוחדת. זכינו לערוך מסיבות ענק לחיילים בודדים, לתרום ציוד למרכז הרפואי רמב״ם, להקים רשת בתי כנסת באזור המרכז, להכניס ספרי תורה לעילוי נשמת חללי מירון ובראל חדריה ז״ל ובשנה שעברה תרמנו אמבולנס מאובזר שקריאתו הראשונה הייתה לעזרתה של יולדת שלישייה.

ששון הוסיף: "התרגשתי כמו שאני מתרגש עכשיו וזה המקום להודות לשותפי אבי מתן, על תמיכתו והגיבוי לכל מעשה טוב שכזה שאנו עושים למען הציבור. נעם רז, זכר צדיק לברכה, היה מלח הארץ. בספר תהילים נכתב: 'סוּר ֵמ ַרע ַו ֲע ֵשה טוֹב ַב ֵקשׁ ָׁשׁלוֹם ְו ָׁר ְד ֵפהוּ'. וזה היה נעם. אדם נעים הליכות, השואף לדרכי שלום, אדם שהציל נפשות רבות בעם ישראל ואישיותו היוותה דוגמא ומופת לכולנו. כששמעתי לראשונה על האסון שקרה, ונפל במילוי תפקידו וכשהוא נלחם למען בטחון ישראל, נקשרה נפשי בנפשו".

שפי ששון

"החלטתי, שאני מוכרח לעשות מעשה ראוי לכבודו ולהנצחתו של גיבור ישראל. כשסיפרו לי, שנעם התנדב בארגון איחוד הצלה, חקרתי והכרתי ארגון נפלא שפועל יום וליל להצלת חיי אדם. הבנתי מייד איך אנציח את נעם. בדרכו שלו. דרך הנתינה והחסד. אני מתכבד לתרום את המיני-אמבולנס לעילוי נשמתו של נעם רז, לכבוד רעייתו אפרת וששת ילדיו ולרפואת כל עמו ישראל. מי ייתן ונזכה כולנו למעט מן האור שהפיץ בחייו ונישא תפילה להצלחת חיילי צה״ל, שוטרי משטרת ישראל וכוחות הבטחון".

‏היכנסו לקישור זה כדי להצטרף לקבוצת ה-WhatsApp שלי: https://chat.whatsapp.com/HvZzLk2blli0MxsWHdhEA9

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *