רז קינסטליך פרסם פוסט חיובי וחטף ביקורות קשות מתושבים

היתה לו כוונה טובה: רז קינסטליך העלה פוסט חיובי וחטף ביקורות קשות מתושבים. "לקחת את העיר 20 שנה אחורה…תחבורה, ארנונה, תחזוקה, העיר מדרדרת מרגע לרגע". קינסטליך: אם אתם נתקלים במפגע אל תהססו לפנות אלינו". 

 

אתמול (שלישי) העלה ראש העיר רז קינסטליך פוסט בו הוא מתגאה על העובדה שלא נרשמו אירועים בגשם הראשון. קינסטליך זקף זאת לזכות היערכות מוצלחת של העירייה: "על אף כמות משקעים מכובדת, לא היו אירועים מיוחדים או חריגים בעיר וכל זאת תודות להיערכות מוקדמת שנערכה ע״י מנכ״ל העירייה – דורון מילברג ולעובדי איכות הסביבה, עובדי מנהל שפע, עובדי תאגיד המים ״מניב״, פקחי ופקחיות החברה לביטחון ונציגי המוקד העירוני – שעובדים מסביב לשעון בכדי לדאוג לכל מפגע שנגרם בשל הגשמים" כתב קינסטליך.

צילום דוברות עיריית ראשון לציון

אולם הפוסט זכה ללא מעט ביקורת מצד התושבים שהעלו בעיות מגוונות בעיר: " מתי תתקנו את הכניסה למרכז, גריאטרי ראשון לציון? מוצפת כל כך הרבה שנים ולא עושים דבר. רמז 95…".

 

תגובה נוספת התיחסה לקינסטליך עצמו: "אדוני אתה מנהל עיר בתשתיות עתיקות. הכל קורס. ארבע שנים דאגת רק למערב, לא השקעת לכאורה בריבוע הרחובות יהודה הלוי צבי פרנק יהודה לייב תמשיך לפרסם פוסטים יפים ותמונות יפות ולהתחמק מפגישות עם תושבים שרק מבקשים להציף בעיות אמיתיות אך מה לעשות שניכנסנו לשנת בחירות ובקלפי הבוחר אומר את דברו".

צילום מסך עמוד הפייסבוק של רז קינסטליך

תושבת נוספת התיחסה לשלולית במרכז העיר: "רחוב רוטשילד בבוקר היה שלולית אחת גדולה ,אפילו ים…אי אפשר היה לעבור…מה קורה עם הניקוז?".

שכנה נוספת הסבה את תשומת לבו של קינסטליך לבעיית בניקוז: "בבקשה לטפל במערכת הניקוז ברחוב מניה שוחט. נהרות של מים שאינם מתנקזים( באזור אמצע הרחוב) ואינם מאפשרים מעבר מצד לצד".

והיו תגובות נוקבות: "סיימתי להצביע לך! לקחת את העיר הזאת 20 שנה אחורה…תחבורה ארנונה תחזוקה העיר מדרדרת מרגע לרגע".

 

היו גם תגובות אוהדות " רז יקר -יש על מי לסמוך דורון מילברג !!!עם צוות עובדים מסור. כל הכבוד". תגובה אוהדת נוספת: " רז כל הכבוד,על העשייה עיר מס' 1 בארץ אך בעיית צואת הכלבים לא נפתרה,למרות עשרות פניות למוקד בכל יום אנו נתקלים בצואה על המדרכות מכאן אני מסיקה שאין אכיפה מספיקה בשכונת מישור הנוף למרות שכל פנייה שלי למוקד נענית בתגובה אוטמטית נגביר סיורים לצערי לא נראה!! אם עדיין יום יום מטרד זה מפריע ופוגע".

 

סה"כ קרוב למאה תגובות לא נעימות כאשר לחלק גדול נותר תולים לקוות שקינסטליך יתיחס וישפר את המצב.

הצטרפו לעדכונים

https://chat.whatsapp.com/G485Y74Hv9R9benqJejoqm

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *