בעקבות פניות של תושבים ושל דורון אוזן תטופל תופעת הכינמת

תושבים בנחלת פנו ליו״ר ועדת הביקורת דורון אוזן שינסה לעזור בטיפול בכינמת שנופלת מהעצים בשכונה ונתפסת על הרצפה והרכבים. בעירייה מגיבים שמדובר בתופעה ארצית ומוסיפים: "העירייה והעומד בראשה מטפלים בנושא כבר למעלה משבוע, הרבה לפני קבלת המכתב של חבר המועצה". 

רז קינסטליך, צילום: תמר מצפי.

אוזן נרתם למשימה, החל לברר את הענין וגילה שנעשו פניות של תושבים שלא טופלו. "זו לא הפעם הראשונה שתושבים מתלוננים אך לצערי רמת השרות כל כך נמוכה שנזכרו בשלהי הקדנציה למנות ממש בשבוע זה ממונה על המוקד העירוני עד כה הטיפןל היה גרוע מאוד ואלפי תלונות של תושבים הגיעו לידיעת מנכ"ל העיריה", אמר אוזן והוסיף: " לא ברור איך פרסם ראש העיר שראשון מקום ראשון בשרות כמה אפשר לספר סיפורים לתושבים הלא חלק גדול מהתלונות נפתחות ולא מטופלות והדבר ידוע כעת קיבלתי פניות ומיד פניתי והתחלתי לטפל. לדעתי לתושבים נמאס מההתנהלות הבינונית והחפיפניקית מלבד פרסומות סרטונים וכתבות מטעם העירייה שמתנהלת מתחת לכל ביקורת".

עיריית ראשון לציון.

מהעירייה נמסר: ״בימים אלה משתולל ברחבי הארץ נגיף הכנימה הצמרונית, אשר מייצר חומר דביק הנוזל מהעץ למדרכות. העירייה והעומד בראשה מטפלים בנושא כבר למעלה משבוע, הרבה לפני קבלת המכתב של חבר המועצה. עם זאת צריך לזכור, שטיפול בעצים ובוודאי בנגיפים, יכולים לקחת זמן, זה לא כמו לקחת אקמול וזהו, מדובר בתהליך. עיריית ראשון פנתה למשרד החקלאות שעובד כרגע על הדברה ידידותית לסביבה, שכן – כיום ההדברה הקיימת היא מחומרים כימיים חזקים שהשימוש בהם אסור באזור מאוכלס בשל שמירה על בריאות התושבים. בנוסף, עיריית ראשון לציון נערכת לשטיפות העצים עם גרניק ומתגברת את ההשקייה בעיר על מנת לסייע בטיפול התופעה, בנוסף יבוצע ניקוי מאסיבי של המדרכות על מנת להסיר את החומר הדביק שמייצר הנגיף העצי״.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *