הלם! המשטרה שחררה את מטריד הקטינות הסדרתי

הלם! המשטרה שחררה את מטריד הקטינות שמטיל אימה. " עצוב שהמשטרה מנותקת מהמציאות! איפה מפקד התחנה? איפה השופטים? ברור לכולם שהוא פצצה מתקתקת והמקרה הרביעי בדרך". 

 

לא ברור מה השיקולים של מפקדי תחנת ראשון לציון ושל מפקדם נצ"מ יורם ברינה, אך דבר אחד ברור, שהמשטרה הסכימה לשחרר את הפצצה המתקתקת, תושב העיר בן 29 שהטריד וביצע מעשים מגונים בשלושה מקרים קשים שאף פורסמו בתקשורת הארצית. היום (חמישי) הסכימה המשטרה לשחררו בתנאי ערבות עצמית שלו בסך 2000 שקלים, הרחקה מגנים ציבוריים למשך 30 יום, הרחקה מתחבורה ציבורית למשך 15 יום והרחקה מהמתלוננות למשך 60 יום.

נצ"מ יורם ברינה מפקד תחנת ראשון לציון צילום משטרה

" הוא חייב לקבל טיפול, הכתובת על הקיר, לא ברור איך המשטרה שחררה אותו! היו כאן שלושה מקרים חמורים, האחרון אירע באוטובוס שהוא הוציא את איבר מינו בפומבי וביצע מעשה מגונה", אמרה אחת המוטרדות בחשש כבד והוסיפה: " לכולם ברור שברגע שהוא משוחרר זה ענין של זמן עד שהוא יעשה משהו נוסף. המשטרה חייבת היתה לדרוש לשלוח אותו לאשפוז בבית חולים נפש שיקבל את הטיפול הנדרש ולא לשחרר את השור המועד הזה".

 

למרות כולם מזהירים ולמרות שלושה מקרים חמורים שעשה החשוד, במשטרה חושבים אחרת!

מתוך התוכנית חי בלילה השבוע

תזכורת של המקרים שביצע החשוד.

המקרה הראשון!

ביום רביעי 19,7,2022 לפני שבועיים בדיוק, שהה אותו חשוד בגינה ציבורית סמוך לביתו בראשון לציון. לפתע הבחין אב לילדה בת 12, שהחשוד מסמן לעברה נשיקות באוויר, באחד המקרים הוא חסם לקטינה את הדרך, ובמקרה אחר אף ביקש מקטינה לעלות אליו אל ביתו. באותו היום, במהלך הטיפול באירוע הראשון, דיווח למשטרה קורבן נוסף על כך שבאחד האירועים חשף החשוד את איבר מינו בפומבי בפני המתלוננת הקטינה. שופט בית משפט השלום בראשון לציון גיל גבאי האריך את מעצרו ביום אחד בלבד והורה לשלוח אותו להסתכלות פסיכיאטרית.

המקרה השני:

ביום רביעי שעבר 27.7.2022, הטריד החשוד מינית ילדות בנות 10 ו- 11 בקניון הסינמה סיטי בראשון לציון. שתי תלמידות תיכון שהבחינו בכך, אזרו אומץ, שלפו את הנייד, הקליטו סרטון וידאו והחלו לרדוף אחריו גם מחוץ לקניון עד להגעת השוטרים ולמעצרו. החשוד הובא להארכת מעצר, סגן נשיאת בית משפט השלום בראשון לציון השופט ארז נוריאל הסתפק בהארכת מעצר של יום אחד בלבד. באותו דיון הורה השופט לשלוח אותו להסתכלות פסיכיאטרית וציין כי בשל מצבו הנפשי בעבר נסגרו כנגדו הליכים משפטיים.

תחנת משטרת ראשון לציון

המקרה השלישי:

ביום שלישי פרסמה המשטרה כי: "חוקרי תחנת משטרת ראשון לציון פתחו בחקירה עם קבלת דיווח למוקד המשטרה, בדבר חשד לביצוע מעשה מגונה בקטינים בני 17 בעת שנסעו בקו אוטובוס עירוני , מבדיקה ראשונית עולה כי החשוד ביצע בעצמו מעשים מגונים תוך ששלף את איבר מינו לעיניי קטינים ואזרחים נוספים שישבו באוטובוס. נהג האוטובוס הזעיק את המשטרה ושוטרים שהגיעו עצרו את החשוד. למחרת הובא החשוד להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון, המשטרה ביקשה מהשופטת התורנית רבקה גלט להאריך את מעצרו בארבעה ימים. אולם השופטת גלט האריכה בשלושה ימים בלבד, והורתה למשטרה בשל האירועים הקודמים, להגיש עד יום חמישי הצהרת תובע והכנה לכתב אישום. גם כאן הורתה השופטת לשלוח אותו לבדיקה פסיכיאטרית בבית החולים נפש.

 

ממשטרת ישראל נמסר: "מיד עם קבלת הדיווחים אודות האירועים השונים, המשטרה פתחה בחקירות שמנוהלות בימים אלו, ביסודיות וברגישות הנדרשת בשל אופי העבירות. במהלך החקירות, בוצעו מגוון פעולות לרבות גביית עדויות ומעצר חשוד. מטבע הדברים איננו מפרטים אודות חקירות מתנהלות, אולם נציין כי נמשיך לחקור במטרה להגיע לחקר האמת".

 

תגובות

תגובה אחת

  1. ראשון ניוז, רעש וצילצולים כותבים כאחרוני הנבערים, בטח יש חוק ושוטרים או שופטים לא יכולים לעצור אדם גם לא מפקד תחנה לפי אילו גחמות של תושבים, והעובדה שבית המשפט שחרר אותו לחופשי.
    ככל הנראה האדם מסכן חולה ומעורער בנפשו
    ואיננו מסוגל להבחין בין טוב לרע, ויש בהחלט בעיה עם כאילו, לא ניתן לכלא אותם בגלל מצבם, ומאידך לא ניתן להעמיד אותם לדין. נראה אם תפרסמו תגובה זו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *