סוגרים סופ"ש עמוס באירוע שבתרבות

*סוגרים סופ"ש עמוס באירוע שבתרבות*

_ביום שבת הקרוב בהיכל התרבות ע"ש מאיר ניצן יתקיים אירוע שבתרבות בהנחיית ירון אברהם. בין המשתתפים עיסאווי פריג', האלוף (במיל') אהרן זאבי-פרקש וח"כ שירלי פינטו. הכניסה לאירוע חופשית, מספר המקומות מוגבל._

ימים עמוסי אירועים צפויים בראשון לציון. היום (שלישי) יחלו אירועי זיכרון בעיר, ומחר בערב יתקיימו הופעות במסגרת חגיגות יום העצמאות. ביום חמישי ייערכו שני אירועים מרכזיים – בבוקר מסע אופניים שייערך לראשונה בעיר ועתיד להפוך למסורת, ובערב אירוע הצדעה לתושבות ולתושבי העיר בגן המושבה.
האירועים יימשכו גם לסוף השבוע, כאשר ביום שבת (11:00 בבוקר) יתקיים אירוע שבתרבות בהיכל התרבות ע"ש מאיר ניצן.

גם הפעם בעיריית ראשון לציון דאגו למגוון אורחים מקשת רחבה של תחומים. ירון אברהם, כתב ומגיש בחדשות 12, ינחה את הפאנל. לצידו יהיו עיסאווי פריג' – השר לשיתוף פעולה אזורי שיתייחס למערכת האזורית ולקואליציה הנוכחית, האלוף (במיל') אהרן זאבי-פרקש שידבר על המצב הביטחוני הרגיש ופיגועי המחבלים הבודדים. כמו כן, גם ח"כ שירלי פינטו תגיע ותדבר על האתגרים שלה כ-כבדת שמיעה ואתגרי הקואליציה.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "ראינו בפעמים האחרונות את ההיענות הגבוהה של תושבי העיר לאירועי שבתרבות. בסוף השבוע הקרוב, החל מחגיגות יום העצמאות, עיריית ראשון לציון העמידה לרשות התושבים עשרות אירועים לכל הגילים. אני מזמין את כולם להגיע, להעשיר את הידע וללמוד מהאורחים שיגיעו וידברו על מגוון נושאים מחיי היום-יום של כולנו".

הכניסה לאירוע חופשית, מספר המקומות מוגבל.
לפרטים לחצו כאן: https://bit.ly/3wjh09R

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *