רוצות לפתוח עסק? עיריית ראשון לציון מציעה סיוע וליווי בפתיחת עסק לנשים

*רוצות לפתוח עסק? עיריית ראשון לציון מציעה סיוע וליווי בפתיחת עסק לנשים*

_עיריית ראשון לציון יצאה בקול קורא שמטרתו להעניק סיוע וליווי לנשים שרוצות לפתוח עסק משלהן. בחודש הבא תציין עירית ראשון לציון את יום האישה עם מגוון אירועים לכל אורך החודש. ראש העירייה, רז קינסטליך: "התכנית מעניקה לנשים את הבטחון והתעוזה לפתוח עסק, נמשיך לתמוך בעסקים הקטנים שמשמשים כלב הפועם של העיר"._

מיזם "עסק משלך": עיריית ראשון לציון יצאה בקול קורא לסיוע וליווי בפתיחת עסק עבור נשים עם קשיים כלכליים. החברה שתיבחר בקול הקורא תעביר קורס במשך שנה, במהלכו יקבלו נשים מעוטות יכולות כלים לפתיחת עסק. עיריית ראשון לציון מלווה את מיזם "עסק משלך" באופן צמוד ומספקת לכל אורכו מעטפת, סיוע וליווי הן ברמת האימון העסקי והן ברמת ההעצמה הנשית. הכלים הרבים המוענקים בקורס משמשים את הנשים לפתיחת העסק שלהן בצורה חלקה.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "במהלך משבר הקורונה היינו עדים לחשיבות של העסקים הקטנים, שמשמשים כמנוע של כל הכלכלה וכלב הפועם של העיר. לאורך כל משבר הקורונה עיריית ראשון לציון תמכה בעסקים, ואנו נמשיך לעשות זאת. פרויקט 'עסק משלך' פועל בעיריית ראשון לציון בהצלחה רבה, ומעניק לנשים את הבטחון והתעוזה לפתוח עסק משלהן".

מוטי עג'מי, מ"מ וסגן ראש העירייה ומחזיק תיק הרווחה, מסר: "התכנית מאפשרת עצמאות כלכלית לנשים מעוטות יכולות ברחבי העיר, וגם תורמת לכלכלה המקומית שנפגעה לאחרונה בעקבות משבר הקורונה. הרווח הכפול הזה משרת את כולם, ואני בטוח שנראה בקרוב עסקים רבים משגשגים בעיר בעקבות התכנית הזאת".

כאמור, תוכנית "עסק משלך" פועלת במינהל לשילוב חברתי מזה מספר שנים, ובה מוענקים כלים להצלחת העסק. לאורך השנים נשים רבות זכו להקים את העסק עליו חלמו, ובין העסקים שנפתחו בעיר – קונדיטוריה, ספר ילדים, סלון יופי, סיפור חיים ומשרד נדל"ן שהוקדם על ידי אישה שסבלה מאלימות במשפחה בעבר.

בסוף הקורס, שכאמור נמשך כשנה, מתקיים יריד ובו מוצגים השירותים של כל בית עסק שעתיד להיפתח. מדובר בהתנסות ראשונה של נשות הקורס בהצגת העסק שלהן. כל הקורס והיריד מתקיים בבניין עתידים ברחוב ליפשיץ 2.

כידוע, בחודש הבא תציין עיריית ראשון לציון את יום האשה במגוון אירועים שיימשכו על פני כל חודש מרץ, וביניהם הרצאות, פאנל נשי עם רינה מצליח, קבלת שבת נשית ועוד.
רשימת האירועים המלאה תפורסם בקרוב.

בשבועות הקרובים יתקיימו ראיונות עבור נשים מעוטות יכולת אשר עונות לקריטריונים.
לפרטים נוספים יש לפנות אל תכלת גונר צרפתי בדואר אלקטרוני. [email protected]

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *