מדריך קניית מייבשי כביסה

מייבשי כביסה חיוניים למשפחות גדולות שמפעילות מחזורי כביסה מרובים מדי שבוע, או לבעלי בתים שאין להם מקום לתלות כביסה לייבוש.

רוב הדגמים כוללים, בין היתר, את טכנולוגיית החיישנים העדכנית ביותר, שנמצאים בתוף, מזהים את כמות הלחות בתוף ומתאימים אוטומטית את התוכנית ואורך מחזור הייבוש על סמך קריאת החיישן. החיישנים מסייעים להפחית את זמני הייבוש, ומציעים יעילות אנרגטית רבה יותר, לצד החיסכון בזמן.

לפני קניית מייבשי כביסה, הנה כמה נקודות שיש לתת עליהן את הדעת

לפני בחירת הדגם המתאים מהדגמים הזמינים של מייבשי כביסה, מומלץ לתכנן את המיקום להצבת המייבש. המיקום יכול להיות בחדר השירות, בחדר פנוי, בחדר האמבטיה, בנישה מיוחדת או אפילו במטבח. חשוב רק לוודא שהחדר מאוורר היטב.

מייבשי כביסה עצמאיים

דגמים אלו מספקים את הגמישות הנרחבת ביותר לבעלי בתים שמעוניינים בהעברת המייבש ממקום אחד לאחר.

מידות סטנדרטיות של מייבשי כביסה צריכות להתאים מתחת לרוב משטחי העבודה במטבח, או בחדר השירות, בגובה של 85 ס"מ וברוחב ועומק של 60 ס"מ.

מייבשי כביסה משולבים

מכשירים אלו מיועדים להתקנה ביחידת מטבח מאחורי דלת שתואמת לארונות. סוג זה עשוי להיות יקר ומעט קטן יותר ממכשירים עצמאיים, עם אותו גובה ורוחב של מייבשי כביסה עצמאיים, אבל עם עומק מופחת, במידות של 53 סנטימטרים.

מייבשי כביסה משולבים למחצה

גם דגמים אלו עשויים לעלות יותר מדגמים עצמאיים. לוח בקרה גלוי, בעוד שתוף המייבש מוסתר מאחורי דלת. תזדקקו ללוח דלת מיצרן המטבח שלכם על מנת להתאים ליחידות המטבח.

מהם ההבדלים בין מייבשי כביסה בדגמים של אוורור, מעבה ומשאבת חום?

קיימים שלושה סוגי מייבשי כביסה לבחירה:

מייבשי כביסה מאווררים

דגמים מאווררים שואבים את האוויר החם והלח מהתוף דרך צינור גמיש לפתח חיצוני, כך שיש צורך בהתקנת המייבש ליד קיר עם קידוח חיצוני או ליד חלון. ניתן לאוורר את המכונה באופן קבוע דרך קיר חיצוני באמצעות ערכת אוורור, ורוב הדגמים זמינים עם ערכה משלהם.

אפשרות נוספת היא לתלות באופן זמני צינור גמיש מחוץ לחלון כשהמכונה בשימוש. זוהי שיטה זמנית שאינה אידיאלית במזג אוויר קר או רטוב. מייבשי כביסה מאווררים הם הסוגים הקלאסיים יותר של מייבשים, והם נוטים להיות הדגמים הזולים ביותר.

מייבשי כביסה מעבים

עם מעבים, אין צורך לחבר את צינור הפליטה דרך פתח אוורור חיצוני, וניתן להתקין מייבשי כביסה בדגמים אלו בכל מקום בבית שלכם, כל עוד הוא מאוורר היטב. הם פועלים על ידי עיבוי האדים בתוך המכונה והפיכתם למים, שנצברים במיכל נשלף או במאגר.

משאבות חום

הדגמים החדשים ביותר של מייבשי כביסה, שמופעלים באמצעות משאבת חום, משתמשים בטכנולוגיה חכמה על מנת לייבש את הכביסה על ידי שימוש באוויר חם לחילוץ מים מהמטען, אשר לאחר מכן מתאדים במיכל.

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *