19,562 בני ובנות נוער יבחרו את יו"ר פרלמנט הנוער*

*19,562 בני ובנות נוער יבחרו את יו"ר פרלמנט הנוער*

_בשונה משנים קודמות בהן רק נציגות מצומצמת הצביעה ליו"ר הפרלמנט בעיר, כל בני ובנות הנוער הלומדים בחטיבות ובתיכונים בראשון לציון יזכו להצביע היום (רביעי). ראש העירייה ומחזיק תיק הנוער פעלו לשינוי שיטת הבחירות, כך שלכל בני הנוער תהיה זכות הצבעה. "רצינו להעביר מסר לדור הצעיר שבדמוקרטיה יש זכות הצבעה לכולם", אמר ראש העירייה רז קינסטליך._

יום חג לדמוקרטיה בראשון לציון. היום (רביעי) ייבחרו 19,562 נערים נערות את יו"ר פרלמנט הנוער ומועצת הנוער העירונית, בבחירה ישירה באמצעות אפליקציה ייעודית. על התפקיד מתמודדים ארבעה בני נוער – נועה בן עמי, קורן פנחס, אגם בלולו ויוני מרקו. לעומת שנים קודמות, השנה שונתה שיטת הבחירה בצעד אותו הוביל ראש העירייה, רז קינסטליך. כזכור, עד היום רק נציגות מועצת התלמידים מכל בית ספר בעיר יכלה לבחור את יו"ר הפרלמנט.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "אני מברך על כך שכל התלמידים בחטיבות ובתיכונים בעיר יוכלו להצביע ליו"ר פרלמנט הנוער. זה מסר שאנחנו מעבירים לדור הצעיר שבדמוקרטיה יש זכות הצבעה לכולם. בשבועות האחרונים יצאנו לקמפיין על הבחירות, מתוך הבנה שמדובר ביום חג. אני מאחל בהצלחה לכולם המועמדים וקורא לכל בני הנוער להצביע ולהשפיע".

מחזיק תיק הנוער והצעירים וסגן ראש העירייה, איתי מתיתיהו: "כמי שמלווה את פרלמנט הנוער באופן צמוד בשלושת השנים האחרונות, אני מברך על הבחירות הפתוחות והדיגיטליות לכלל בני הנוער בעיר, ומודה לראש העירייה על תמיכתו בכל הפעילויות שלנו באגף נוער וצעירים. יוני מרקו, קורן פנחס, אגם בלולו ונועה בן עמי – הם צעירים אכפתיים ומוכשרים שתורמים רבות לנוער בעיר וכל אחד/ת מארבעתם ראוי ויביא הרבה כבוד לעיר.
אני קורא לבני הנוער לממש את זכותכם הדמוקרטית ולהשפיע. יחד עם יו"ר הפרלמנט הנבחר נמשיך לפעול למענכם".

לכבוד בחירת יו"ר הפרלמנט, עיריית ראשון לציון, באמצעות אגף הנוער והצעירים במינהל קהילה, יצאה בקמפיין שילוט מאסיבי ברחבי העיר והוכן ג'ינגל מיוחד על מנת לעודד את בני הנוער להצביע ולהשפיע. רכב ראשונע יסתובב ברחבי העיר וינגן את ג'ינגל הבחירות, המועמד הנבחר יכהן במשך שנה כיו"ר פרלמנט הנוער בראשון לציון.

בשעה 10:00 יוקרנו סרטונים של ארבעת המתמודדים ויתקיים פאנל עם שאלות עבורם בפייסבוק, באינסטגרם וביוטיוב של פרלמנט הנוער. ההצעה תיסגר בשעה 16:00, ובשעה 18:00 יכריז ראש העירייה על הזוכה.

לפייסבוק של פרלמנט הנוער >> https://bit.ly/3xcND98
לאינסטגרם של פרלמנט הנוער >> https://bit.ly/3xggCso
ליוטיוב של פרלמנט הנוער >> https://bit.ly/3nHVyIa

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *