ניתוח אף, כי מגיע לי להיראות טוב!

החיים מהירים, קצרים, ותובעניים, ואנחנו יכולים להרגיש ולהיראות כל כך הרבה יותר טוב. ניתוח אף הוא אחד הפתרונות המהירים ביותר לשיפור האסתטיקה והמראה שלנו, ועם כל הטכנולוגיה הרפואית הזמינה כיום לציבור הישראלי אין כל סיבה שלא נמנף את המודרניזציה עם ניתוח אף יעיל, מהיר, פשוט ואפקטיבי.

להתעורר בבוקר עם אף מושלם, ועם סימטריה בפנים שלא הייתה לנו קודם, ניתוח אף הוא בהחלט הליך פשוט יחסית עם תוצאות יוצאות מגדר הרגיל. ניתוח זה יכול להפוך את "האדם הממוצע" לאדם יפה תואר, ואת מי שנחשב יפה ליפה כמעט יותר מדי. האף שלנו ניצב במרכז הפנים, ולכן לא ממש ניתן להתעלם ממנו. אם הוא נראה טוב, העיניים שלנו קולטות את זה באופן אוטומטי, והתחושה שמתעוררת בנו היא תגובה למשהו שהמוח סימן כנאה, בלי שנחשוב על זה בכלל, כך שמאוד משתלם חברתית לדאוג שיהיה לכם אף מחוטב ונאה שמחמיא לפנים שלכם.

איך עובד ניתוח אף?

אנחנו אוהבים להבין ולדעת, וטוב שכך, כי זה מקל עלינו, ועוזר לנו לקבל החלטות. ההחלטה על ניתוח אף תהיה קלה הרבה יותר כאשר תדעו כמה עובדות על התהליך:

  • יש אנשים שעושים ניתוחי אף בגלל סיבות רפואיות, ולא רק אסתטיות
  • הניתוח יכול לטפל באף עקום, נשרי, עם גבנון, עם קצה נפול, עבה מדי, ועוד
  • ישנה שיטה הנקראת "שיטה סגורה" – בה אין כלל סימנים חיצוניים לניתוח
  • ישנה שיטה הנקראת "שיטה פתוחה" – בה יש לפתוח את האף בכדי לנתח
  • הניתוח קצר, ואורך לרוב בין שעה לשעה וחצי בסה"כ, עם התאוששות של כמה שעות
  • לאחר ניתוחי אף יש לחבוש גבס על גשר האף לתקופה של שבוע ימים בלבד

יש תופעות לוואי?

באופן כללי, ניתוחי אף נחשבים לבטוחים מאוד, והם מבוצעים באופן תדיר בכל העולם. ועדיין, חשוב לזכור כי אכן מדובר בניתוח, ופשוט ככל שיהיה, ישנן תופעות לוואי, תקופת התאוששות, וסיכונים מסוימים, נדירים, אך קיימים. דוגמא לכך היא העובדה כי הניתוח מבוצע תחת הרדמה, ואם אתם רגישים להרדמה, יכולות להיווצר תופעות לוואי.

בנוסף, מכיוון שמדובר בניתוח, במידה ולא תקפידו היטב על ההיגיינה עלול להיווצר זיהום, דימום מהאף, חוסר תחושה, נפיחות ועוד תופעות, כמו בצקות ואדמומיות. בגדול תופעות רבות הן מוכרות וידועות מראש, וחולפות מעצמן עם הזמן. אחרות דורשות התייחסות רפואית וטיפול ספציפי.

עוד דבר חשוב מאוד בעולם זה של ניתוחי אף הוא התאמת הציפיות למציאות, בעיקר, אך לא רק, אצל מטופלים צעירים וחסרי ביטחון עצמי. חשוב להבין כי שינוי המראה החיצוני לא בהכרח יוביל לשינוי הדרך שבה העולם מתייחס אליכם, וחשוב מאוד, במידה והניתוח נעשה רק על רקע קושי חברתי ודימוי עצמי נמוך, לקבל גם טיפול רגשי מלווה בכדי שתרגישו טוב עם עצמכם תמיד.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *