עכשיו זה מתחיל: טורניר כדורגל לקידום העסקים בעיר

עכשיו זה מתחיל: טורניר כדורגל לקידום העסקים בעיר
עיריית ראשון לציון חונכת עכשיו (17:00) את מתחם הספורט בקרית ראשון, ששודרג בהשקעה של 1.2 מיליון ₪, בטורניר כדורגל ייחודי המורכב מעסקים מקומיים. הזוכה בטורניר תתרום 2,000 ₪ לפרויקט חברתי בעיר. ראש העירייה, רז קינסטליך: "הטורניר הנהדר הזה גם מבליט את החזון של עיריית ראשון לציון – קידום הכלכלה המקומית" * ויש גם אפליקציה שמאפשרת לעקוב אחר כל המשחקים בזמן אמת_
——————–

עיריית ראשון לציון ממשיכה להשקיע במתקני הספורט, והפעם עושה זאת עם תרומה לקהילה, תוך חיזוק הכלכלה המקומית. היום (רביעי, 13.10) ייחנך מתחם הספורט המשודרג בשכונת קרית ראשון בטורניר כדורגל ייחודי מסוגו המורכב מקבוצות שמייצגות את בעלי העסקים בעיר.

בשדרוג המתחם הושקעו 1.2 מיליון ₪, והוא עומד בכל תנאי פיפ"א וכולל דשא סינטטי חדש, מתחם כושר מקצועי מהטובים בארץ, מסלול ריצה שנצבע מחדש, ברזיות, ספסלים, פרגולות וגדר היקפית. כמו כן, הותקן דשא סינטטי על שטח של 1.2 דונם לרווחת התושבים. הטורניר שם דגש על חיזוק הקשר בין הקהילה, הכלכלה המקומית ועיריית ראשון לציון שמטפחת את העסקים בעיר ומעודדת את התושבים לתמוך בהם בעוד הם מעסיקים את תושבי העיר.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "הטורניר מפגיש שלושה נושאים מרכזיים בראשון לציון – קידום ותמיכה של העסקים המקומיים, רווחת התושבים ועידוד אורח חיים ספורטיבי. המגרש ישמש את תושבי העיר והשכונה, בתי הספר ואגודות הספורט השונות. כולנו ראינו את ההישגים האחרונים של ראשון לציון בספורט, ואנו נמשיך לשדרג את המתקנים בעיר ולעודד את הדור הצעיר לעסוק בספורט. הטורניר הנהדר הזה גם מבליט את החזון של עיריית ראשון לציון – קידום הכלכלה המקומית. התקופה האחרונה הייתה לא פשוטה לבעלי העסקים, ועיריית ראשון לציון מתייצבת לצידם בכל הסיוע הנדרש".

המשנה לראש העיר והעומד בראש חברת "ייזום ראשון", עידן מזרחי, מסר: "המגרש המשופץ בקרית ראשון הוא פרי השקעה של עיריית ראשון לציון. ידוע לכולם כי ראשון לציון היא בירת הספורט של ישראל, ואני שמח שזה בא לידי ביטוי גם במתקנים. טורניר הכדורגל הייחודי מלמד כי בעיריית ראשון לציון שמים את העסקים המקומיים במרכז ואנו נמשיך לתמוך בהם. אין לי ספק כי השקעה בכלכלה המקומית תשרת את תושבי עיריית ראשון לציון, בדיוק כפי שהמגרש בקרית ראשון ישרת את התושבים. קידום הספורט והצעירים בעיר זה חלק מהבטחת הבחירות שלנו. אני מברך על כך שהזוכה בטורניר תתרום את הפרס למיזם חברתי בעיר. אני מודה לראש העיר רז קינסטליך על התמיכה והתקצוב, נמשיך לתמוך בצעירים ובספורט ובקרוב נקים ונשפץ מגרשים נוספים בעיר".

כאמור, המתחם ייחנך בטורניר כדורגל ראשון מסוגו, ביוזמת המרכז העירוני לעסקים ראשון לציון, חברת "ייזום ראשון" והמשנה לראש העיר עידן מזרחי. בטורניר ישתתפו 8 קבוצות של עסקים מקומיים בראשון לציון שחולקו לשני בתים: פאוו וואו – רק ככה – קיבוץ על החוף, תרצה בה, יודלה, ביר גארדן, בייליס, רנאטו-אידאה, ברנרד, וולטר.

המנצחת בטורניר תתרום 2,000 ₪ לטובת מיזם חברתי בקהילה מבין האפשרויות הבאות: ארוחות לחיילים בודדים בסופי שבוע, שיפוץ בתי רווחה עבור אוכלוסיית הגיל השלישי בעיר, תכנית שנתית למצוינות עבור תלמידי חטיבת הביניים בנושא סייבר, מכינה קדם צבאית בנושא להט"ב, זכויות וחירויות הפרט ושוויון, סיוע למשפחות מוחלשות בקניית תווי מזון לרשתות שונות בעיר. בנוסף, יוענקו גביעים על ידי ראש העירייה רז קינסטליך לשלושת המקומות הראשונים.

כל קבוצה שלקחה חלק בטורניר קיבלה מדים רשמיים עם סמל העסק, והורכבה מעשרה שחקנים שעובדים בעסקים המקומיים. גם מתחם Rishon StartUp התגייס למשימה. אנשי התוכנה פיתחו יישום (אפליקציה) שמאפשר לעקוב אחר כל המשחקים בזמן אמת.

*לינק למעקב בזמן אמת אחרי המשחקים >> https://podiumcomp.com/watch/920025*

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *