פרסום ראשון ומזעזע: נעצר חשוד שקנה ושרף ברווז בעודו חי לצורך אכילתו

פרסום ראשון ומזעזע: נעצר חשוד שקנה ושרף ברווז בעודו חי לצורך אכילתו

 

אמש (רביעי) עצרה המשטרה תושב זר שרכש לדבריו ברווז, שרף את כנפו ככל הנראה בעודו חי ואמר שהתכוון אכול אותו. שוטרים שהגיעו למקום הבחינו במעשיו של החשוד וגילו חיה אחת שרופה וברווז נוסף חי. החשוד כאמור טען שקנה את הברווזים על מנת להשביע את רעבו, לדבריו הוא נטל קרש ונתן לברווז מכה בראש כדי להמיתה ולאחר מכן לקח ברנר לשרוף את הנוצות. החשוד ממוצא סיני הוסיף שכך הם נוהגים לעשות בסין. לפני זמן קצר הוא הובא לדיון הארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון אצל השופט טל ענר. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בארבעה ימים אולם בסיום הדיון הורה השופט ענר לשחררו בתנאים.

סנגורו עו"ד איתמר צור מטעם הסנגוריה הציבורית: " החשוד נחקר, לטענתו מסר שקנה את הברווזים על מנת לאכול. נגבתה עדות מהמודיע כולל תשאול. גוווית החיה נלקחה לוטרינר".

השופט טל ענר צילום ראשון ניוז

השופט בהחלטתו: " על-פי הנטען, שרף החשוד ברווז חי באמצעות מבער. לטענת החשוד הוא המית את הברווז לצורך מאכל, ולאחר מכן אכן שרף את נוצותיו כמקובל. מדובר בחשד בעצמה נמוכה ביותר, שכן גם על פי עדותו של המתלונן, לא ניתן לשלול את גרסת החשוד בית משפט זה אינו אדיש לסבלם של בעלי חיים, ובכלל זה בעלי כנף, אולם בנסיבות הענין נוכח העובדה כי מדובר בחיית מאכל ולאור העובדה שגרסת החשוד לא נסתרה כאמור, לא הייתה הצדקה למעצרו".

 

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *