נפתחה כסדרה

_מערכת החינוך בראשון לציון נפתחה כסדרה עם אחוז נוכחות גבוה בקרב התלמידים * בימים האחרונים נרשמה ירידה עקבית בציון הרמזור בעיר ואתמול עברה ראשון לציון לצבע הירוק עם תחלואה נמוכה ברחבי העיר_

*אחרי חגי תשרי שמח.* תלמידי העיר שבו לספסל הלימודים אחרי חופשת החגים הארוכה. בבתי הספר היסודיים מדווחים על אחוז נוכחות גבוה העומד על כ-90%. אמש הגיעו הורים רבים לאסוף את בדיקות האנטיגן, בסך הכל חולקו כ-23 אלף ערכות בדיקה לתלמידי העיר. במקביל חולקו למעלה מ-5000 בדיקות גם לצוותי ההוראה כדי להפחית כמה שיותר את סיכויי ההידבקות.

בעירייה מקווים שהחזרה ללימודים לא תשפיע משמעותית על רמת התחלואה הנמוכה בעיר. אתמול עברה ראשון לציון לצבע הירוק ברמזור הקורונה אחרי ירידה עקבית בשבוע האחרון. ציון הרמזור בראשון לציון עומד על 4.51 עם 749 חולים. נכון לעכשיו למעלה מ-178 אלף תושבים התחסנו במנה השנייה, 123 אלף מהם התחסנו בבוסטר (מנה שלישית).

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "לשמחתי הצלחנו לעבור את חגי תשרי בירידה בתחלואה והגענו לפתיחת שנת הלימודים כשאנחנו ירוקים על פי מדד הרמזור. כעת זו אחריות של כל אחד מאתנו לשמור ולהישמר, להקפיד על ההנחיות, להתחסן ולהיבדק בהתאם לצורך. יחד נשמור על המשפחה והחברים שלנו ונמנע מבידודים".

מחר (יום שישי, 1.10) יפתח מתחם הבדיקות ביס פלאנט בשעה ב-8:00 בבוקר ויפעל עד השעה 16:00. בשבת (2.10) וביום ראשון (3.10) יפעל המתחם בין השעות 8:00-22:00.
המתחם מיועד לכלל מבוטחי קופות החולים ומיועד גם לתושבים שמגלים תסמיני הנגיף וכן כאלו הנמצאים בבידוד. אין צורך בפנייה, יש להצטייד בתעודת זהות. כדי לחסוך זמן המתנה, ניתן להירשם מראש דרך אתר האינטרנט https://reg.ecovid19.co.il/ או לשלוח מסרון (SMS) עם המילה בדיקה לטלפון 050-8085566 ולקבל הודעה בחזרה עם קישור להרשמה. לאחר מכן יש להציג את הברקוד לנציג הרישום במתחם. קטינים (12-18) המעוניינים להתחסן ולהיבדק, יגיעו עם הוריהם ותעודת זהות כולל הספח או עם אישור הורים חתום וצילום תעודת זהות וספח.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *