מדריך קידום אתרים בערבית: איך ליצור תנועה אורגנית של קהל דובר ערבית

מאוכלוסייה כוללת של שמונה מיליון תושבים, שני מיליון מתושבי ישראל הם ערבים, וערבית היא השפה המדוברת השנייה בישראל. מסיבה זו, עסקים מחפשים שירותי מומחי קידום אתרים בערבית, כדי למשוך תנועה לאתרים שלהם גם מהמגזר הערבי.

תהליך קידום אתרים בערבית הוא הגישה החסכונית ביותר ליצירת תנועה אורגנית נגישה לגולשים דוברי ערבית, מכיוון שזהו קהל יעד עצום וכדי להשיג את התוצאות המבוקשות, יש להתאים את תהליכי הקידום לשפה הערבית, באמצעות צוות מקצועי דובר ערבית ומומחה בבניית אסטרטגיית התוכן והשיווק הדיגיטלי המתאים.

מאמר זה מציג את השיטות המומלצות על ידי המומחים בתחום, לתהליכי קידום אתרים בערבית, כולל האופן בו ניתן להרחיב טווח ההגעה של אוכלוסייה דוברת ערבית לאתרים עסקיים, באמצעות התמקדות בתנועה אורגנית ושיטות שיווק דיגיטלי מוכחות.

קידום אתרים חייב להתמקד בתוצאות החיפוש בגוגל

טווח ההגעה של הגולשים צריך להיות מקסימלי ולכלול את כל המגזרים, וזוהי אבן יסוד בכל אסטרטגיה שיווקית, לכן, בישראל, שמאופיינת בנתח שוק משמעותי של דוברי ערבית, קידום האתר צריך לכלול גם פניה לאוכלוסייה זו.

תקציבי השיווק הדיגיטלי התמקדו בשנים האחרונות בעיקר בתנועה אורגנית שמובילה גולשים לאתרים מחיפושים בגוגל וברשתות החברתיות, מבלי לתת את הדעת על חשיבות קידום אתרים.

אבל מגמה זו השתנתה בשנת 2018, כשהעדכון החדש של פייסבוק לדפים עסקיים החזיר בעלי עסקים למצב בו עליהם למקד את מאמצעי הקידום שלהם בגוגל, כמקור חשוב ליצירת לידים אורגניים.

קידום אתרים בערבית חייב להתאים לאוכלוסיית היעד

כדי להשיג תוצאות יעילות מתהליכי קידום אתרים בערבית, מומחי קידום אתרים מעסיקים צוותים שיש להם היכרות עם השפה והתרבות, כדי לבצע פילוח נכון של השוק במגזר הערבי. הבנה מעמיקה של אוכלוסיית דוברי ערבית תורמת באופן משמעותי לתוצאות קידום האתר, ותהליך הקידום של אתרי מסחר ואתרי תוכן בערבית חייב לכלול:

  • הצגת מוצרים ושירותים באמצעות תוכן מעולה.
  • צילומים אטרקטיביים.
  • שפע של הסברים.
  • הצעות מחיר ברורות.
  • והבלטת יתרונות ההתקשרות עם בית העסק.

קידום אתרים בערבית צריך להיות מופנה גם לאוכלוסייה שנמצאת בארצות שונות במזרח התיכון, בנוסף לאוכלוסייה הערבית בישראל, ולהתמקד בחשיפה מוגברת לאוכלוסייה זו באמצעות בניית אתר שכתוב היטב בשפה הערבית.

הזדמנויות הגעה לקהל גדול יותר של גולשים

ערים רבות בישראל מאופיינות באוכלוסייה מעורבת של דוברי ערבית ועברית, וחשוב לקחת בחשבון עובדה זו בשלב פילוח קהל היעד כדי להשיג מיקומים גבהים בתוצאות החיפוש בגוגל.

יותר צרכנים מהמגזר הערבי שמחפשים מוצרים ושירותים בגוגל, ייחשפו לאתר שלכם אם תהיה לכם תוכנית מעולה וממוקדת היטב של קידום אתרים בערבית, שתכלול אופטימיזציה לאתר שלכם, הקפדה על מהירות טעינת האתר, ושפע של תוכן מעולה.

קידום אתרים בערבית מספק הזדמנות שיווקית רחבה להגעה לקהל גדול יותר של גולשים. משווקים בישראל נוטים להתמקד בשיווק לקהל הישראלי ומתעלמים מיתרונות ההגעה ללקוחות מהמגזר הערבי שמחפשים באופן פעיל את מה שהם מציעים.

וזה עוד לא הכול. שימו לב:

הזדמנויות עסקיות שמגיעות מחיפושים בערבית בגוגל הן נרחבות, ובמקרים רבים, כדי להשיג תוצאות מעולות, מומלץ למקד תהליך קידום אתרים בערבית במספר נישות כדי לשלוט במיקומים גבוהים בתוצאות החיפוש של מגוון מילות מפתח.

לפני שמתחילים בקמפיין שיווקי שמופנה לקהל דובר ערבית, חשוב להבין גם את היעד הדמוגרפי, ונקודה זו נכונה גם לגבי קידום אתרים בערבית. חשוב לבחור את המיקוד הנכון עבור הקמפיינים הפרסומיים כדי לחסוך זמן וכסף באמצעות מיקוד מאמצי הקידום ולייצר החזרים הולמים על ההשקעה.

חשוב לא פחות להבין את הצרכנים שמגיעים מהמגזר הערבי

לפני יצירת תוכנית קידום אתרים בערבית, חשוב להבין את הצרכנים שמגיעים מאוכלוסייה זו. אז הנה כמה תכונות עיקריות שיש לזכור לגבי צרכנים ערבים:

  • צרכנים ערבים מודעים היטב למותגים.
  • קנייה מקוונת היא פעילות חברתית גם במגזר הערבי.
  • צרכנים דוברי ערבית רוצים לקבל המלצות על המוצרים והשירותים שאתם מציגים.
  • סמלי סטטוס חשובים לאוכלוסייה זו.
  • גולשים דוברי ערבית מגיבים היטב לשיווק מחדש.
  • חשוב ביותר להתאים אופנות ומגמות לתרבות הערבית.
  • חשוב לא פחות להפנים שמבצעים אטרקטיביים ותהליכי מיקוח על מחירים הם חלק מתרבות עשיית העסקים באוכלוסייה הערבית.
  • רוב הערבים הם דתיים, והם מצפים שתכבדו את דתם.
  • קידום אתרים בערבית הוא המפתח להגעה לקהל יעד רחב בישראל ובארצות המזרח התיכון.
  • חשוב למקד את תהליך הקידום גם לאוכלוסייה הערבית הצעירה.

שכירת שירותי מומחי קידום אתרים בערבית

כדי לוודא שהפניה לקהל דובר ערבית תניב את התוצאות המבוקשות, מומלץ לשכור שירותי חברת קידום אתרים שמעסיקה אנשי מקצוע שבקיאים בשפה ויודעים ליצור תכנים ברמת שפת אם, עם ניסוח מקצועי ותוכן שיגיש ערך מוסף לגולשים.

רק בגישה זו ניתן לוודא שמקדמי האתר שלכם הם אנשי מקצוע מומחים בתהליכי קידום אתרים, ולפני ההתקשרות עם החברה, מומלץ לבקש להתרשם מתוצאות קודמות שנציגי החברה השיגו לעסקים ממגוון תחומים, באמצעות קידום אתרים בערבית.

כמה מסקנות לסיום על קידום אתרים בערבית

מומחי קידום אתרים מתמחים, כחלק ממערך השירותים המקיף שהם מספקים, גם שירותים מותאמים אישית של קידום אתרים בערבית, עם גישות מצליחות ביותר לרכישת קהל לקוחות נאמן שנשאר לטווח הארוך.

יועצי קידום אתרים מייעצים לחברות להקצות תקציב גדול לערוצים אורגניים במקום להתמקד רק בחיפוש בתשלום ובפרסום ברשתות החברתיות. המסלול המוכח של תוצאות מוצלחות לאורך השנים מוביל תמיד לעובדה לפיה קידום אתרים בערבית נחשב להשקעה החסכונית ביותר לפעילות שיווק דיגיטלי בישראל בפרט ובמזרח התיכון בכלל.

 

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *