מהיום: ניתן לשלם חשמל – גם בבניין העירייה

שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין חברת החשמל ועיריית ראשון לציון – עמדת שירות לטובת הלקוח-תושב, בבניין העירייה * חברת החשמל בוחנים את הפיילוט גם מול רשויות מוניציפליות נוספות והעיר הראשונה שנבחרה לביצוע הפיילוט היא העיר ראשון-לציון

חברת החשמל, בשיתוף עם עיריית ראשון לציון, משיקה שירות חדש לרווחת לקוחות החברה תושבי העיר הנדרשים לשירות פרונטלי מחברת החשמל – עמדת שירות עם נציג בבניין העירייה. שירות "עד הבית" תוך שילוב מספר שירותים ביחד ומתן מענה לאוכלוסיות המעדיפות שירות פנים אל פנים. השירות החדש נועד להקל על תושבי ראשון לציון ולהנגיש עבורם שירותים מחברת החשמל, תחת קורת גג אחת – בבניין העירייה. השירות החדש יוענק במתכונת של יום בשבוע בשעות קבלת הקהל של העירייה.

בעמדה יינתנו כל השירותים הניתנים בעמדות קבלת קהל של חברת חשמל כגון: החלפת בעלות, בירור חשבון חשמל, הצטרפות להוראת קבע, הפקת שוברי תשלום, תשלום בכרטיס אשראי, רכישת קודי מת"מ, רישום לשירותים דיגיטליים, קבלת אישורים, סיום חוזה/החזרה לזרם וכן, גם סיוע בהנגשת שירותים דיגיטליים. השירות יינתן בימי רביעי, בין השעות 08:30-14:00.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "הקמת עמדה של חברת החשמל, בלובי בניין העירייה, משקפת את מדיניות העירייה לשיפור וייעול השירות, הגברת השקיפות והנגישות לתושב. לא מעט תושבים מגיעים לבניין העירייה להסדיר נושאים שיש בהם השקה לתחומי טיפול של חברת החשמל. עמדה כזו עשויה לחסוך זמן וטרטור. אני מזכיר שלפני כשנה וחצי הצבנו, בשיתוף משרד התחבורה, עמדת רשיומט בלובי העירייה המאפשרת ביצוע של מגוון שירותים דיגיטליים. אני רוצה להודות לחברת חשמל על שיתוף הפעולה ועל כך שבחרו בנו להיות העירייה הראשונה שמתחילה את הפיילוט".

אורן הלמן, סמנכ"ל שירות שיווק ורגולציה בחברת החשמל: "עמדת השירות בבניין העירייה היא חלק מתהליכי השינוי ושיפור השירות שלנו, במסגרתם מוצעים שירותים חדשים ומגוונים המבטיחים חווית לקוח איכותית. הרעיון הוא ליצור שירות קל וזמין למי שמגיעים בכל מקרה לבניין העירייה לסידורים אחרים, וכך יקבלו שירות בנושאי החשמל. אנחנו בעיצומה של מהפכה בשירות, שכוללת הטמעה ושיפור של כלים דיגיטליים רבים, ערוצים חדשים לקבלת שירות ואפילו מתן שירות טלפוני בשפות השונות, כאשר המטרה הסופית היא להבטיח שירות מצוין ללקוחות שלנו בכלל, ולתושבי ראשון לציון בפרט"."

סגן ראש העירייה, אבי חיים, המחזיק בתיק שפ"ע, אמר: "מדובר בפיילוט ראשוני מסוגו בארץ אותו הובלנו יחד עם חברת החשמל. זהו ערך מוסף לתושבים כשהם מגיעים לקבל שירות מהעירייה. מדיניות ראש העירייה, רז קינסטליך, היא לתת את השירות האפקטיבי ביותר בעבור התושבים ואני סמוך ובטוח שהשירות החדש יטיב עם התושבים ויסייע רבות. אני גם מודה למנכ״ל העירייה, דודי גיל, על שיתוף הפעולה והתמיכה בקידום הפיילוט. ראשון לציון בתנופה ואנחנו נמשיך לקדם שירותים שיקלו על התושב".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *