סכסוך שכנים: כתב אישום הוגש בשבוע שעבר נגד בעל דירה שתקף את השוכר שלו

מחודש ינואר 2021 ועד לא מזמן התגורר זוג צעיר, ל׳ ו- נ׳ ביחידת דיור בחצר בית פרטי ברחוב נחמיה שבשכונת שיכון המזרח בראשון לציון. בעלי הדירה הם אבא ובן שגרים בבית.

הזוג שגר ביחידה שילמו סכום של 7,000₪ לחודשיים הראשונים. עם תחילת שהותם ביחידה, שמו לב שנגנב מביתם רכוש רב. בעל הדירה הציע להם להתגורר ביחידה 3 חודשים ללא תשלום.

בתאריך 30.5.21 בשעה 8:00 שהו בעל הדירה ובנו בחצר ביתם. באותה העת שהו בני הזוג ביחידת הדיור ששכרו. בהמשך שמע ל׳ צעקות לעברו מחוץ ליחידה, לאור זאת פתח את דלת הכניסה שם עמד בעל הדירה ששוחח עם ל׳ על מועד עזיבת היחידה. בנו של בעל הדירה החל לרוץ מהחצר אל עבר ל׳ כאשר הוא אוחז בידיו לסנה ואלה, כל זאת על מנת לפגוע ב-ל׳.

באותן הנסיבות נכנס ל׳ ליחידת הדיור, שלף גז מדמיע ויצא מהיחידה תוך כדי שהוא מתיז גז לאוויר ורץ לרכבו. בנו של בעל הדירה ניסה לתפוס אותו וחתך את ידו באמצעות סכין שהייתה ברשותו. בהמשך בנו של בעל הדירה זרק אבנים לעבר רכבו של ל׳ ואיים על נ׳ שהייתה במקום באמצעות אבן שהייתה בידו.

במעשיו, תקף הנאשם את ל׳ ו- נ׳ וגרם לחבלה של ממש, החזיק סכין מחוץ לתחום ביתו וזאת לא למטרה כשרה, חיבל במזיד ברכבו של ל׳ ואיים על בת זוגו בפגישה שלא כדין.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *