בסבסוד עירוני שתי קייטנות קונספט יוצאות לדרך

קייטנות מדע ו"סאמר סקול" יפתחו בבתי הספר ובמרכזי הקהילה ב-25.7 וימשכו שבועיים * לימוד אנגלית באופן חוויתי או ניסויים מדליקים מעולם המדע * העלות: 696 ₪ בלבד הודות לסבסוד עירוני של כמיליון ₪ * ראש העירייה, רז קינסטליך: "אחרי שנה ארוכה שבה ילדנו שהו בעיקר בבתים ומעט מאוד בבתי הספר, מגיע להם ללמוד באופן חוויתי גם במהלך הקיץ"

עיריית ראשון לציון, באמצעות החברה העירונית, תסבסד את המחזור השני של שתי קייטנות קונספט לתלמידי כיתות א'-ו': קייטנת מדע Science Camp וקייטנה ללימוד אנגלית Summer School. הקייטנות יצאו לדרך ה-25.7 וימשכו עד 12.8, לא כולל יום שישי.

העלות תעמוד על 696 ₪ בלבד לקייטנה וזאת הודות לסבסוד עירוני עצום של כמיליון ₪. ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "אחרי שנה ארוכה שבה ילדנו שהו בעיקר בבתים ומעט מאוד בבתי הספר, מגיע להם ללמוד באופן חוויתי גם במהלך הקיץ. החלטנו על סבסוד גדול כדי לאפשר לכמה שיותר ילדים להשתתף בקייטנות שבדרך כלל מוצעות באופן פרטי ובמחירים גבוהים".

קייטנת מדע Science Camp בבתי הספר תפעל בין השעות 8:00-16:00, הילדים ייהנו, באופן חוויתי, מניסויים מדליקים מעולם המדע, מורים מקצועיים סדנאות יצירות ופעילויות מרתקות..

קייטנה ללימוד אנגלית Summer School תתקיים במרכזי הקהילה בין השעות 8:00-13:00. הילדים ילמדו אנגלית, מנהיגות ומעורבות באופן חוויתי על ידי מורים מקצועיים מבית ספר לאנגלית. בתוכנית: סדנאות, פעילויות ויום שיא.

סגנית ראש העירייה, ליאל אבן זהר, המחזיקה בתיק החינוך, הוסיפה: "אנחנו רואים חשיבות גדולה בקייטנות מעניינות שמוסיפות לילדים ידע וכלים. בעבר, summer school היה נחלת משפחות אמידות בלבד. היום בראשון לציון הוא פתוח במסגרת קייטנות ציבוריות לכלל הילדים. הקייטנות מסובסדות ובמידת הצורך יינתנו הנחות למי שמצבו הכלכלי אינו מאפשר. אני רוצה להודות לחברה העירונית על ההתגייסות וההכנות ולראש העירייה על התמיכה הבלתי פוסקת בחינוך".

מספר המקומות לקייטנות מוגבל, יש להירשם באתר האינטרנט של החברה העירונית www.hironit.co.il. פתיחת הקייטנות מותנית ברישום של 50 נרשמים לפחות.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *