מנהל מערכות מידע חדש בעיריית ראשון לציון

לאחר עשור בתפקיד, פורש מנהל אגף התקשוב בעירייה, איציק כרמלי, מתפקידו * את מקומו יתפוס רועי עזרא, ששימש סמנכ"ל טכנולוגיות בחברת הכרטיסים הגדולה בעולם * ראש העירייה, רז קינסטליך: "אנחנו בפתחה של מהפיכה טכנולוגית ברשויות המקומיות בכלל ובראשון לציון בפרט"

בתום מכרז, נבחר רועי עזרא (42) למנהל מערכות המידע (מנמ"ר) של עיריית ראשון לציון. הוא יחליף את איציק כרמלי שפורש בתום עשור בתפקיד.
עזרא מגיע עם ניסיון עשיר בתחום הטכנולוגי, בין היתר שימש כראש מחלקת המחשוב בהתאחדות הסטודנטים הארצית, שימש כמפתח בחברת הסטארטאפ simple ובשש השנים האחרונות שימש כסמנכ"ל בחברת הכרטיסים הגדולה בעולם Ticketmaster. בין לבין היה בעלים של חברתPXP טכנולוגיות, שסיפקה שירותי אבטחת מידע, פיתוח ותשתיות לעסקים וחברות.

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "אני מודה לאיציק כרמלי על תרומתו ועשייתו לפיתוח תשתיות ורשתות המחשוב בעירייה שהמשמעות היא שירות מהיר, יעיל ונגיש יותר לתושבים". קינסטליך איחל לרועי עזרא הצלחה בתפקידו ואמר: "אנחנו בפתחה של מהפיכה טכנולוגית ברשויות המקומיות בכלל ובראשון לציון בפרט. המושג 'עיר חכמה' קורם עור וגידים ביתר שאת, במיוחד אחרי משבר הקורונה, וחלקו וחשיבותו של אגף התקשוב בעירייה מתעצמים לקראת האתגרים הצפויים לנו בשנים הקרובות כחלק מפיתוחה של העיר".

כאמור, כרמלי מסיים את תפקידו בתום עשור וימונה למנהל בית תוכנה באזור המרכז. בתקופתו התרחב אגף התקשוב וכן הטיפול והמענה שהוא מעניק לכל האגפים והמחלקות בעירייה וכן למוסדות החינוך בעיר. בשנים האחרונות מוביל אגף התקשוב תהליך להנגשת השירותים המקוונים, אתר עירוני חדש, שירות ראשון פלוס שסובב סביב התושב והעדפותיו, הגברת מהירות האינטרנט ורוחב הפס למוסדות חינוך ועוד.

לאחרונה זכתה העירייה בשני פרסים ארציים, האחד מחברת הענק והבינלאומית Juniper על התשתית והתמיכה שהעניקה העירייה למוסדות החינוך במהלך משבר הקורונה, ופרס נוסף על ניהול תשתיות תת קרקעיות שממפה את תשתיות הסיבים האופטיים, לצד תשתיות המים הביוב והניקוז.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *