כשמדפסת פוגשת ראשי דיו מתאימים- המדריך לבחירת ראשי דיו ככה עושים את זה נכון

אם השקעתם את מיטב כספכם בציוד המשרדי לרבות מדפסות מהאיכותיות ביותר ובסוף החודש עדיין אתם לא מרגישים שהעסק מתרומם או פרודוקטיבי מספיק, ייתכן שאתם צריכים לבדוק את עניין ראשי דיו.

ראשי דיו, עד כמה הם חשובים? מה הבטיחו לכם יצרניות המדפסות שבחרתם? מה קורה בחלוף הזמן ואיך זה שאתם מדפיסים לא מעט, יש ביקוש לתחום העיסוק שלכם אבל הנה אתם משלמים לא מעט על הדיו. מה צריך לעשות? לענק הדיו יש את כל הפתרונות לעסקים שרוצים להצליח ובעיקר להוכיח גם לעצמם שהחלום שתמיד חלמו וחזון העסק שלהם אכן משתלם.

נשמע לכם מוכר? מדפסת במחיר חלומי ואחזקה יקרה יותר? אם גם אתם רוצים לצאת מהמעגל הלא אמיתי הזה הנה כמה דברים על בחירת ראשי דיו שיהפכו את זה לפשוט ונכון גם עבור העסק שלכם.

האם כדאי להחליף מדפסת ואיך זה קשור לבחירת ראשי דיו?

לא תאמינו, אך לעיתים המדפסות החדשות הן "סוג של קונספירציה" מצידן של היצרניות עצמן, כן אלו שמציעות לכם מדפסת מדהימה במחיר מדהים אבל אחת כזו שצורכת המון דיו והתוצאה? "המתנה" או המחיר המדהים שקיבלתם מתגלה לא רק שלא משתלם אלא גם כמזיק להתנהלות הכלכלית שלכם בארגון.

לפני הכול חשוב מאוד להיוועץ עם גורמים שמבינים בהדפסות ובפרט יועצים ומוכרנים שקשורים במכירה של ראשי דיו. ייעוץ אחד ולא תאמינו איך זה יכול לשנות לכם את המחשבה ואפילו לשכנע אתכם לשמור על המדפסת הישנה שתפתיע אפילו אתכם.

כבר בשלב הזה אנחנו בענק הדיו מביאים את הבשורה החדשה להשלמת הצעדים שיסייעו לכם לשמור על קיומו של הארגון ובו זמנית כן לאפשר הגדלת הכנסות והקטנת ההוצאות והכול בזכות כיוון חשיבה אחר לגמרי.

לכאן או לכאן, אם תחליטו להיפגש עם יועץ הוא יחשוף בפניכם את כל האמת, אין חדש תחת השמש, כל המדפסות שאותן מדפסות אבל מה שכן שונה זו צריכת הדיו וכאן חשוב מאוד לברר מה אתם מעדיפים? ראשי דיו ארוכי טווח או קצרי מועד? איזה סוג?

האם אתם מעדיפים דיו או טונר?

מה תעדיפו ראשי דיו או טונרים? כשאתם בוחרים את הדיו אתם בוחרים לא רק רזולוציה גבוהה אלא גם עלויות יחסית זולות הנעות בין חמש אגורות לשלושים אג' לעמוד.

אם בכל זאת מישהו ישכנע אתכם ללכת על מדפסות לייזר ותבחרו אבקת טונר, קחו בחשבון שבחירה זו תתאים יותר לכמויות גדולות יותר, עמידה בעומסי עבודה גדולים יותר אבל רזולוציה נמוכה יותר.

אז מה אתם בוחרים? ראשי דיו או טונרים? מדפסת הזרקת דיו או מדפסת לייזר? לפרטים נוספים בקרו באתר הבית שלנו ותנו לנו לסייע לכם לעשות את הבחירה שתתרום לכם ובעיקר לעסק.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *