מתחמי בדיקות הקורונה לשבוע הקרוב

גם השבוע יתקיימו בדיקות בשיטת דרייב אין * הבדיקות מיועדות לכלל מבוטחי קופות החולים וכן לתושבים שמגלים תסמיני הנגיף וכאלו הנמצאים בבידוד

מתחם בדיקות קורונה באצטדיון הברפלד, צילום: משרד הבריאות.

גם השבוע תפעיל מפקדת אלון בפיקוד העורף את מתחמי בדיקות לקורונה בחניון היס פלאנט.
המתחם יפעל ביום שלישי (11.5), חמישי (13.5) וביום ראשון בשבוע הבא (16.5) בין השעות 10:00 ועד 18:00. המתחם יפעל גם ביום שישי (14.5) בין השעות 08:00-14:00 וכן ביום שבת (15.5) בין השעות 13:00-21:00.

המתחם מיועד לכלל מבוטחי קופות החולים ומיועד גם לתושבים שמגלים תסמיני הנגיף וכן כאלו הנמצאים בבידוד. אין צורך בפנייה, יש להצטייד בתעודה מזהה. המתחם יפעל במקביל לבדיקות המתבצעות במתחמי קופות החולים המפורסמים בפורטל הקורונה של העירייה באתר האינטרנט העירוני.

כדי לחסוך זמן המתנה, ניתן להירשם מראש דרך אתר האינטרנט https://reg.ecovid19.co.il/ או לשלוח מסרון (SMS) עם המילה בדיקה לטלפון 050-8085566 ולקבל הודעה בחזרה עם קישור להרשמה. לאחר מכן יש להציג את הברקוד לנציג הרישום במתחם. קטינים (16-18) המעוניינים להתחסן ולהיבדק, יגיעו עם הוריהם ותעודת זהות כולל הספח או עם אישור הורים חתום וצילום תעודת זהות וספח.

תושבים המעוניינים לעקוב אחר מגמת התחלואה בעיר בפורטל "מצב הקורונה בעיר". הפורטל משקף את כלל הנתונים הנוגעים לנגיף כמו מספר החולים הפעילים, מספר התושבים בבידוד, כמה החלימו, כמה התחסנו במנה הראשונה והשנייה וכן חיתוך גרפי של כל הנתונים על פני תאריכים. כמו כן מוצגת מפת העיר מחולקת לשכונות וצבעה הנוכחי של כל שכונה בהתאם לכמות החולים הפעילים, בהתאם לתוכנית הרמזור. לכניסה לפורטל:
https://www.rishonlezion.muni.il/corona/Pages/default.aspx

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *