המורה לגיאוגרפיה הוא מצטיין הרמטכ"ל

ספק אם התלמידים של רנ"ג במיל', עמוס שפירא, יודעים שהמורה שלהם בן ה-67 עדיין מוזנק למילואים * "כולם השתחררו ואני נשארתי" הוא מספר * הערב יוענקו במועצת העיר תעודות הורה למצטייני נשיא המדינה

בבסיס הקריה בתל אביב נערך השבוע טקס קצינים וחיילים מצטיינים במערך המילואים. אחד מהם הוא רנ"ג עמוס שפירא (67), חמש מטוסים בטייסת 101 וגם- מורה לגיאוגרפיה במקיף ט' נאות אשלים.

"התלמידים שלי לא יודעים שאני עושה מילואים ובטח לא שנבחרתי מצטיין" הוא מספר "אני לא מספר מיוזמתי, אם ישאלו, אספר. התפקיד של בצבא הוא לחמש מטוסים בהתאם לפקודות משימה שמקבלים. לפעמים אנחנו יודעים לאיזה מבצע זה מיועד, והרבה פעמים לא יודעים לאן זה מיועד. כולם השתחררו ואני נשארתי. זה המקום שאני אהיה נאמן לו כל החיים, יש שם את האנשים הכי טובים. להיות אחד מ-41 מצטיינים, כולם מלח הארץ, זה כבוד גדול".

שפירא משמש כמורה במקיף ט' מזה שנתיים ועדיין נקרא למילואים, 46 שנים אחרי שהשתחרר מקבע. הוא מאוד אוהב ללמד, זו הסיבה שהוא עדיין מלמד, 12 שנים אחרי היציאה לפנסיה.

מנהלת מקיף ט', ד"ר סופי בן ארצי, מוסיפה: "אנחנו גאים מאוד בעמוס. מורה צנוע ונים, תמיד מוכן לתת מעצמו ולתרום ואוהב מאוד את הטיולים השנתיים. למרות שעבר את גיל המילואים, הוא ממשיך לתרום ולשרת את המדינה".

בתוך כך, הערב יוענקו במועצת העיר תעודות הוקרה למצטייני נשיא לשנת תפ"א ותשפ"א: סמ"ר ג'ורדן ביבס- לוחם בחטיבת הצנחנים, סמל אורן דסטה, לוחם בחטיבת החילוץ וההדרכה, רס"ל ב' מיחידה מסווגת וסמל אייל פינק, לקוי שמיעה שהתגייס לצה"ל כמתנדב בתחום ומשרת בפיקוד הדרום.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *