גאווה מקומית

הכירו את תושבי העיר שנבחרו למצטייני הרמטכ"ל

הכירו את קמ"ד גנרציה ומיזוג רס"ב אברהם, מצטיין הרמטכ״ל לשנת 2021.

אברהם בן 45 מתגורר בראשון לציון, נשוי ואב לארבעה ילדים. למד בישיבה תיכונית.

אברהם התגייס בנובמבר 1993, בשירות החובה היה נהג בבסיס הובלה והשתחרר בשנת 1996. עם שחרורו החל את לימודיו האקדמאים ולמד הנדסה ואלקטרוניקה, אברהם בוגר תואר ראשון בלוגיסטיקה וניהול ותואר שני במנהל עסקים, את לימודיו האקדמיים סיים בהצטיינות.

בשנת 2002 אברהם חזר לשרת בצה"ל והתגייס לחיל האוויר. אברהם משרת כיום כ-קמ"ד גנרציה ומיזוג, תפקידו הוא לספק חשמל ואנרגיה בשטח למערכות המבצעיות של חיל האוויר.

אברהם מספר "אני משרת 19 שנים באותו התפקיד, בנוסף להיותי קצין תקציב מערכי, תפקיד במסגרתו הובלתי פרויקט יחודיי במסגרתו הבאתי לבניית גנרטור עצמאי בחיל האוויר שאני מאוד גאה בו."

אצל אברהם זו לא הפעם בה זוכה באות הצטיינות על עשייתו מטעם הצבא, אברהם היה מצטיין ראש להק ציוד וקיבל את אות מצטיין מפקד חיל האוויר ארבע פעמים!

כאשר שאלנו את אברהם אודות תחושותיו בעקבות קבלת אות ההצטיינות מהרמטכ"ל לשנת 2021 אברהם מתאר: "אני מרגיש חובה לתרום, ויותר מהכל אני בעיקר נהנה לעשות זאת, אני מבצע את תפקידי מתוך ערך השליחות ורואה זכות בעשייה ובהקניית הידע לדור המשרתים הצעירים".

אברהם קיבל השבוע את אות מצטיין הרמטכ"ל לשנת 2021, אברהם אנחנו גאים בך, יישר כח, מאחלים לך המון הצלחה!

הכירו את נגד המשמעת בבסיס כלא 4, רס״ר עדן שמואלי מצטיין הרמטכ״ל לשנת 2021.

עדן בן 26, מתגורר בראשון לציון, בתפקידו הנוכחי משרת כנגד משמעת בבסיס כלא 4 – עדן שירת לאורך כל שירותו בכלא. עדן התגייס בינואר 2013 לחיל המשטרה הצבאית ולאחר סיום ההכשרה בהצלחה שובץ כמפקד כלואים בכלא 4 בפלוגה המורכבת ביותר בכלא.

בעת גיוסו לא הכיר את חיל המשטרה הצבאית, עם הזמן נקשר לחיל והבין את משמעות העשייה בתפקידו, אותו מבצע מאז הגיוס בצורה הטובה ביותר תוך שימת דגש לערכי חיי האדם, קבלת האחר ורואה את השירות הצבאי כשליחות.

השירות בחיל לא נשאר רק אצל עדן, לאחר גיוסו גם אחיו הקטן הלך בעקבותיו והתגייס לחיל המשטרה הצבאית ושירת ביחידת הליוויים בחיל.

כאשר שאלנו את עדן מה הן תחושותיו בעקבות קבלת ההצטיינות עדן מתאר:

"אני מאוד מתרגש, אני מבצע את תפקידי מתוך ערך השליחות ואהבת האדם, אני שם בשביל הכלואים, מרגש אותי בכל פעם מחדש לקבל מהם מכתבים, אני שם בשבילם ומאמין כי בזכות זה קיבלתי את האות. אני מודה על הזכות לשרת את המדינה שלי ואמשיך לעשות הכל עבור האנשים בכלא".

רס"ר עדן שמואלי נבחר לקבל את אות מצטיין הרמטכ"ל לשנת 2021 בעקבות היותו נגד מקצועי, אנושי ויוזם יישר כוח, נאחל לו הרבה הצלחה בהמשך!

הכירו את סגן ש׳, המשרתת ביחידת הפענוח של מערך 9900 באגף המודיעין, מצטיינת הרמטכ"ל לשנת 2021.

סגן ש׳ בת 22 מתגוררת בראשון לציון, בתיכון הרחיבה תקשורת ואף שידרה ברדיו הבית ספרי. ש׳ התנדבה ב6 שנים האחרונות במד״א ובגלל הקורונה התנדבותה הופסקה.

ש׳ התגייסה באפריל 2017 ולאחר שביצעה מספר תפקידים במערך 9900. כחודש לפני ש׳ התגייסה לצה"ל חברה טובה שלה נפטרה, האירוע השפיעה עליה עמוקות. ש' חיה כל יום תוך ההבנה כי הכל לא מובן מאליו, ועושה הכל על מנת למצות מכל יום את הטוב ביותר שבו וכך לעשות כמה שיותר טוב עבור העולם, מקורביה ואהוביה.

ש׳ וצוותה לקחו חלק משמעותי מאירועים מבצעיים גדולים ועל כך קיבלה הערכה רבה. ש׳ מאמינה בשליחות למדינה ומודה על הידיעה כי היא תורמת לאזרחים ובאופן אישי לחייליה.

המוטו שלה בחיים הוא: ״אם אתה רוצה שום דבר לא יעצור אותך״.

יישר כוח, נאחל לה המון בהצלחה!

הכירו את מ"פ חץ בגדוד שחר שבחטיבת החילוץ וההדרכה, סרן אופיר מדמוני, מצטיינת רמטכ"ל לשנת 2021.

אופיר בת 25 ומתגוררת בראשון לציון.

היא התגייסה לחטיבת החילוץ וההדרכה באוגוסט 2014. לאחר ההכשרה יצאה לקורס מ"כים בהקצאה 0 ולאחר מכן יצאה לקצונה גם בהקצאה 0. במהלך שירותה הצבאי הייתה מ"מ, סמ"פ ולפני שמונה חודשים נכנסה לתפקיד מ"פ חץ.
באוגוסט 2019 הפלוגה שלה קיבלה פלוגה מצטיינת ממפקד פיקוד העורף.

היא משתפת על אירוע מכונן משירותה: "כמ"מ, איחדו את המחלקה שלי עם מחלקה וותיקה יותר, היו בין המחלקות המון ריבים וחיכוכים שלא איפשרו להם לשתף פעולה, והחלטתי לקיים שיח באופן מסודר שניהלתי בעצמי."

בעקבות השיח שאופיר הצליחה לקיים בין המחלקות היא מספרת שהם יצאו לתרגיל, וזה התרגיל הכי טוב שתפעלה בכל תקופת שירותה.
"חלק מהתהליך שלי בשירות הוא לחוות טעויות ולגדול מהן, ללמוד מהן כמה שאפשר ולהמשיך הלאה חזקים וטובים יותר."

לאופיר, אחות קטנה בשם הילה שמתגייסת עוד חודש לתפקיד לוחמת בחטיבת החילוץ וההדרכה.

על ההצטיינות והמעמד, היא מספרת שהדבר מאוד לא מובן מאליו מבחינתה, לא חשבה שתהיה קצינה ולא חשבה שבכלל תגיע למעמד הזה.

"לפני הגיוס הייתי ילדה בעייתית, ובערך היחידה בשכבה שלא יצאה למסע בפולין, הקצונה איפשרה לי סגירת מעגל עם עצמי כשזכיתי לקחת חלק במשלחת 'עדים במדים' ולטוס לפולין."

אופיר קיבלה השבוע את אות מצטיין הרמטכ"ל לשנת 2021, אופיר אנחנו גאים בך, יישר כח, מאחלים לך המון הצלחה!

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *