המרכז הרפואי שמיר אסף הרופא נחנכה קפטריית החסד של עזר מציון במלר"ד שמיר

ערב פסח, נחנכה קפיטריית החסד של ארגון עזר מציון בהשתתפות הרב הראשי לישראל דוד לאו, יו"ר עזר מציון הרב חנניה צולק ומנהלת המרכז הרפואי ד"ר אסנת לבציון קורח.

קפיטריית החסד על גלגלים למען מטופלי המלרד ובני משפחותיהם מתופעלת על ידי מתנדבות מסורות ממודיעין עילית, זאת במסגרת שיתוף הפעולה הנרקם בין המרכז הרפואי לארגון עזר מציון.

"חווית המטופל היא נר לרגלינו והיא מתחילה מהכניסה בשער …מטרתנו להפוך את הטיפול הרפואי לטוב ביותר יחד עם השירות והחום והמילה הטובה והניקיון", אמרה מנ"כלית המרכז הרפואי שמיר אסנת לבציון קורח. לדבריה, "אנו מאמינים שהשיתוף עם עזר מציון יתרום גם הוא לחווית המטופל".

לבציון קורח גם פנתה במסר מיוחד למתנדבות: "אני פונה במילות תודה מתוך עוצמה והעצמה נשית. כל אחת ואחת מכן מצאה את הזמן ערב ההכנות לחג הפסח להתנדב לסייע ולכבד אותנו בחנוכת הקפיטרייה. אין זה מובן מאליו"

הרב הראשי לישראל דוד לאו בירך בטקס: "באתי לחזק את בית החולים ושיהיה הפרוייקט המבורך לתועלת וברכה לאלה הזקוקים. תודות לחנניה צולק וכל חברי עזר מציון על כל כך הרבה נקודות של חסד ברחבי הארץ".

יו"ר ארגון עזר מציון הרב חנניה צ'ולק: "עזר מציון הוא ארגון התנדבותי עם למעלה מ- 30.000 מתנדבים שמסייעים לבתי חולים . אני בטוח שמתנדבות נוספות יגיעו בקרוב לכאן לשמיר. חיזוק הוא דבר חשוב. הנפש מחזיקה את הגוף.
מטרתנו לעזור אחד לשני. כל ישראל ערבים זה לזה".

קרדיט לתמונות: דוברות שמיר

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *