מתחים בצמרת: אריה כהן זועם על גל פריצות בשיכון, מקסים בביצקי משיב " לא הוגשו תלונות"

מתחים בצמרת: אריה כהן זועם על גל פריצות בשיכון, מקסים בביצקי משיב " לא הוגשו תלונות"

אל מערכת חדשות "ראשון ניוז" דלפו התכתבויות פנימיות מהוואצאפ של חברי הנהלת העיר בין  סגן ראש העיר אריה כהן שזעם על גל הפריצות בשיכון המזרח ולא החסיר מדבריו את הביקורת הקשה. הסגן הממונה על הבטחון מקסים בביצקי " לא הוגשו תלונות במשטרה כך שאין אפשרות לדעת".

 

להלן חלק ניכר מהתכתבות

בביצקי היקר אם אתה חושב ככה אנחנו באמת בבעיה רצינית …החברה לביטחון זה רק לתת דו"חות חניה בחלקם לא מוצדקים ? …זה התפקיד שלהם …? צבא שלם יש לך שמה ..מה הם עושים באמת לטובת התושבים המסכנים ?

 

אנשים כבר לא מגישים תלונות במשטרה מחוסר אימון במערכת גם לא בעיריה …אני הגשתי תלונה ובאו אלי אחרי שהסתיים היום ..וגורנישת נעשה מזה עד היום …בשביל מה להגיש תלונות ?

בביצקי נשמה לא תשכנע אותי לעולם כל זמן שהתושבים לא ישנים בלילה …תשנה סדרי עדיפויות …אני אמרתי עוד בקדנציה הקודמת וגם אומר עכשיו וכל הזמן …במתכונת הנוכחית החברה לביטחון מיותר וכדאי לפזר אותה ..לעניות דעתי סתם עושקים את הציבור על ידה באיצטלא של ביטחון …צריך לקרוא לחברה "החברה לקנסות ודו"חות " זה שם שיותר מתאים לה

אפרת בוקר טוב ..לצערי הרב בשיכון המזרח חוגג ההפקרות של התושבים ברמה שאנשים לא ישנים בלילה בגלל גל פריצות שמשתולל ..ואני באופן אישי חוויתי אך שלושה פורצים פרצו אלי לבית באישון לילה כשבני הבית ישנים והם גנבו כל הבא ליד כולל מפתחות רכבים מחשבים כסף וזהב ועוד ונעלמו עם הרכב של אשתי כאילו בלעה אותם האדמה …המצב גרוע ואני לא מבין אפה גם החברה לביטחון בעיר ?

תגובתו סגן ראש העיר מקסים בביצקי המחזיק בתיק החברה לבטחון: "לגבי שיכון המזרח ע"פ בדיקה שערכתי מול המשטרה לא ידןע על גל פריצות בשכונה. אם סגן ראש העיר אריה כהן טוען שיש פריצות, ותושבים לא פותחים על כך תלונות, אז זו טעות חמורה מאוד, מאחר והמשטרה לא יודעת על זה. אני קורא לתושבים שהיו להם פריצות או חשד לפריצות, או שהם מבחינים באנשים חשודים שיםנו מיד למוקד 100. חברה לבטחון לא מתעסקת בפריצות מאחר ואין לה סמכויות אלא הטיפול נעשה אך ורק דרך משטרת ישראל. בנוסף לזה, אני מזה שנתיים מוביל מהלך של משמרות שכונה, כל מי שמעונין להתנדב, אשמח שיצור איתי קשר ויצטרף לפעילות הקהילתית החשובה בשמירה על הבית. חשוב לי מאוד לשים לב, בזמן שהתושבים יוצאים לחופשות, להמנע מהעלאת תמונות ברשתות החברתיות כי זה עלול לכוון ולהזמין את הפורצים אליכם. רצוי להעלות תמונות לאחר החופשה שאנשים כבר שבו הביתה".

תגובתו של אריה כהן-סגן ראש העיר " אני לא מנהל דיון בתקשורת על נושאים שעלו בדיון פנימי שנכתבו בקבוצת וואטסאפ".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *