תלמידי ראשון לציון אומרים תודה ל-450 עובדי ניקיון וגינון

אחרי היעדרות ממושכת מבתי הספר ועם כל ההתרגשות של החזרה ללימודים ישר לחגיגות פורים, תלמידי ראשון לציון לא שוכחים לקיים את מסורת החג- חלוקת משלוחי מנות * ראש העירייה, רז קינסטליך: "זו מהות חג הפורים, לסייע ולתמוך בחלשים"

השנה חילקה עיריית ראשון לציון לתלמידים ולתושבים בשכונות למעלה מ-14 אלף מארזים מקושטים כחלק מהמיזם לפורים "פרגן לשכן". כל אחד מילא את המארז בכל טוב וחילק לאוכלוסיות שונות ברחבי העיר.
450 עובדי ניקיון וגינון הופתעו לקבל את משלוחי המנות והברכות שנכתבו על בריסטולים והוצמדו לגדרות בתי הספר. ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "גאה ושמח לראות את תלמידי העיר אומרים תודה לעובדים שעבודתם היום יומית היא קשה ומתישה, בתנאי מזג אוויר משתנים ובתנאים לא פשוטים. מבחינתי זו מהות חג הפורים, לסייע ולתמוך בחלשים ולהתנהג כחברה מוסרית וערכית".

מיזם "פרגן לשכן" יצא לדרך בשיתוף פעולה של מינהל איכות הסביבה, מינהל החינוך, המנהל לשילוב חברתי והמחלקה לעבודה סוציאלית בקהילה, במסגרת פרויקט "פרח לניצול". משלוחי מנות גם בבתי אבות, מקלט לנשים מוכות, מחלקות קורונה בבתי החולים וכן גם לניצולי שואה, דרי רחוב, חיילים בודדים וחיילים בגזרת עזה, ילדי חינוך מיוחד ממרכז "צעד קדימה", צוותים רפואיים ועוד.

סגנית ראש העירייה, ליאל אבן זהר, המחזיקה בתי החינוך, אמרה: "ילדי בתי הספר העל יסודיים שלנו התנדבו, הביאו בנדיבות ושמחה וחילקו משלוחי מנות וגם תרומות תחפושות בכל העיר- לעובדי הנקיון והתברואה ברחובות ובבתי הספר, שעובדים עבורנו כל יום, לילדים במועדוניות, לקשישים ולניצולי שואה, וגם לצוותי הוראה והדרכה. ואני אומרת בשם כולנו: תודה".

מחזיקת תיק איכות הסביבה, קרן דנה, אמרה: "הוקרת התודה לעובדי התברואה והניקיון היתה מרגשת מאוד. העובדים עובדים קשה לאורך כל השנה ובכל תנאי מזג האוויר ורצינו לשמח אותם. אני מודה לכל השותפים לעשייה והכי חשוב לתלמידי בתי הספר בתיכונים ברחבי העיר שנרתמו לנושא, מצווה גדולה להיות בשמחה, חג פורים שמח".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *