הכלבה של התושבת הערירית שנפטרה בביתה- מצאה בית מפתיע

טופי, מעורבת בוגרת בת 12, אומצה על ידי משפחת המפקח הווטרינרי, יאיר מעיין * בשירות הווטרינרי חששו שלא יוכלו למצוא בית לכלבה הבוגרת וכבדת הראייה, לשם כך התגייסו עובדי השירות הווטרינרי * "יש לי שני כלבים, שלושה חתולים, שני ילדים ועוד אחד בתנור, אני אוהב את העבודה שלי" אמר מעיין

לפני כחודשיים נמצאה בבית תושבת ערירית ללא רוח חיים. מתחת למיטתה הסתתרה טופי, מעורבת בת 12 הסובלת מנוקלאר סקלרוזיס, מחלה הגורמת להזדקנות עדשת העין. בשירות הווטרינרי היו מעט פסימיים למציאת בית לטופי, כלבה לא צעירה וכבדת ראייה.

בדיוק לשם כך התגייסו עובדי השירות הווטרינרי העירוני. כדי לתת לכלבה המפוחדת שאיבדה את בעליה תחושת הגנה של בית, לקחה אותה מתנדבת בשירות הווטרינרי לתקופת אומנה. כעת הושלם האימוץ כאשר מפקח השירות הווטרינרי, יאיר מעיין, מצא לה בית אצל חמותו, ציפי ספיבק.

"הכלבה מתוקה ממש, לא מגלה שום סימן למשבר שעברה" מספר יאיר מעיין "אני אוהב בעלי חיים ומאוד אוהב את העבודה שלי, אני חי את העבודה כל יום. יש לי שני כלבים, שלושה חתולים, שני ילדים ועוד אחד בתנור, אני בעננים".

מנהל השירות הווטרינרי העירוני, ד"ר אבן צור, הוסיף: "הסוד שלנו הוא שאנחנו אוהבים מאוד את מה שאנחנו עושים. כולם כאן מתגייסים לכל בעל חיים שמגיע אלינו, אם הוא פצוע וזקוק לטיפול מסור או פשוט זקוק לבית. זו גם הסיבה שכל הזמן מבקשים להתנדב אצלנו, מבחינתנו זו שליחות".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *