תאטרון בסלון: ההצגה חייבת להמשך

 

לראשונה, תאטרון גושן מכריז על 'היכל התרבות הדיגיטלי'

  • צפייה בקלאסיקות כגון 'הזמיר', בן המלך והעני ו'הלב'
  • תכנים מקוריים: הצגת פרח נתתי לנורית, המלך ג'יליאן ותוכי שם שם ועוד
  • מאחורי הקלעים, ראיונות ועוד
  • סיוע לאמנים בתקופת משבר הקורונה
  • לראשונה, תאטרון ילדים בשפה העברית, הפתוח גם לכל יהדות התפוצות ברחבי העולם
  • בקרוב: גם הצגות למבוגרים

החל מקלאסיקות בלתי נשכחות כמו 'הלב' ובן המלך והעני, דרך הצגות מחול כמו נעל הזכוכית ועד מופעים צבעוניים כמו ארץ עוץ – תאטרון גושן מספק את מיטב הצגות התיאטרון לצפייה אונליין, בתוספת תכנים מקוריים ובלעדיים.

תאטרון גושן , הקים בימים אלה את "היכל התרבות הדיגיטלי" , שיפעל בכל שעה ויביא את התאטרון במיטבו, היישר לבתים. תאטרון גושן  ידוע בהצגות איכות חוויתיות והפקות צבעוניות ומרשימות, בכיכובם של אמנים ישראלים בולטים, שמצליחות לעניין גם את ההורים. בימי הקורונה המגבילים, התיאטרון הכריז כי בתקופה הקרובה ניתן יהיה לצפות במיטב הצגות התיאטרון, ב'היכל התרבות הדיגיטלי של תיאטרון גושן' בכל שעה ולמשך 24 שעות מרגע ההזמנה. ניתן לצפות בהצגות מכל מחשב, טאבלט  וסמארטפון.

התאטרון הדיגיטלי, יאפשר לצופים בכל רחבי העולם , ליהנות מההצגות האיכותיות, בשפה העברית. הצגות שבימים רגילים, אינם יכולים להיחשף אליהן.

רעות אלוש, שרון אלכסנדר, יהורם גאון, אורנה כץ, יהודה נהרי ואור טרגן הם רק חלק מהאמנים שיככבו בהצגות ובמופעים המשודרים אונליין.

בנוסף למיטב ההצגות הקיימות באתר, כגון הלב, דני דין, הזמיר ועוד,  יתוספו בתקופה הקרובה הצגות למבוגרים ותכנים מקוריים רבים לאתר התיאטרון: הצגת האף של ואן גוך, המלך גיליאן, צילומי מאחורי הקלעים, ראיונות עם האמנים, סודות התיאטרון, התפאורה וההלבשה ועוד.

המיזם נולד כחלק ממאמצי התיאטרון לסייע לשחקנים וליוצרים בזמן משבר הקורונה ולהנגיש את עולם התרבות לילדים ולמשפחות, שכל כך רגילים ומצפים לצפייה בהצגות שנחסכות מהם כבר שנה.

אביגייל שמר אהרון, מנכ"לית תאטרון גושן: "הכנו לצופים מאגר מיוחד ונבחר של תוכן עשיר מההצגות והמופעים הנבחרים של תאטרון גושן. החוויה החיובית בה ניתן לצפות  מהבית, יחד עם המשפחה בתוכן תרבותי ואיכותי, היא תוצר של המציאות החדשה שנכפתה עליינו בעקבות המשבר העולמי, אנחנו בתאטרון, ראינו בכך הזדמנות גדולה. אני מאושרת שניתנה לנו האפשרות  לסייע ליוצרים ולשחקנים ולספק אתנחתא חיובית לצופים בתקופה מאתגרת זו.

אנו בהחלט שוקלים לפתוח באופן קבוע , לכל המעוניינים את היכל התרבות הדיגיטלי-גילינו שחווית הצפייה המשותפת של הורים וילדים, מוסיפה ערכים מוספים רבים מאוד לילדים ולהורים כאחד."

תאטרון גושן, הינו תאטרון רפרטוארי מצליח, המתרכז בעיקר בהפקות מקור של הצגות ילדים איכותיות. בתאטרון עובדים ועבדו מיטב היוצרים בתחום, ביניהם: הבימאי והמוזיקאי ירון כפכפי, הבימאית והמחזאית צביה הוברמן, דניאל סלומון ,טל בלכורוביץ, אמיר לקנר, יובל כספין,אליה קולנסניק, טליה אוטלונגי, הבימאי והמחזאי יאקי מחרז ז"ל, הכוריאוגרפית לימור רוז ועוד רבים וטובים.

מידי שנה צופים במופעי התיאטרון אלפי איש, בעיקר ילדים ובני נוער, במסגרת סל תרבות, תכניות מנויים, מתנ"סים, ועדי עובדים , מועדוני הגיל השלישי ,צהל ועוד. התיאטרון מופיע גם בארה"ב ,פסטיבלים בעולם ובקהילות יהודיות ברחבי הגלובוס , בקרב קהילות יהודיות.

פרטים-

להזמנת לינק צפייה למשך 24 שעות:

טל – 099508837

מייל –  [email protected]

אתר – https://tgoshen.com/online/

מחירים – 29 ₪ לכרטיס, 69 ₪ לכרטיסייה של ארבע הצגות ו-110 ₪ לכרטיסיה של 9 הצגות.

לפרטים נוספים:

אביגייל ברגרבסט – 052-6101321

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *