התחדשות: אתמול נערך טקס הנחת אבן הפינה לפארק חדש ברמת אליהו

 

אתמול נערך טקס הנחת אבן פינה בהשתתפות ראש העירייה רז קינסטליך והשרה לחיזוק וקידום קהילתי אורלי לוי-אבקסיס לרגל הקמת פארק חדש בשכונת רמת אליהו.

במסגרת תוכנית "מגרשים מוארים –עושים שכונה" של הרשות למניעת אלימות ומניעת סמים בראשון לציון, מוקם בימים אלו פארק בשכונת רמת אליהו, הפארק יוקם במרכז השכונה ויכלול :  מתחם פנאי, חקלאות עירונית ומתקן נינג'ה לרווחת הנוער והצעירים בשכונה. למעלה ממאה בני ובנות נוער צעירים ומתנדבים הפשילו שרוולים והחליטו לסייע לשדרוג השכונה בה הם חיים, הם לקחו חלק פעיל בפרויקט בניית הפארק שצפוי להסתיים באמצע שנת 2021. המרחב שבו מוקם הפארק אינו גובל עם בתי מגורים ואינו מייצר הפרעה לסדר היום בשכונה, לפיכך יכול לפעול בכל שעות היממה ולספק מענה לשעות היום והלילה עבור הנוער בשכונה. המיזם מתבצע על רקע משבר הקורונה ובהתאם להנחיות התו הסגול.

 

"כל פארק חדש שמוקם מסמל את ההתחדשות, התנופה והפיתוח האדירים שנמצאת בו העיר ראשון לציון" אמר ראש העירייה, רז קינסטליך והוסיף: "מחמם את הלב לראות את מה שקורה בשכונה. דווקא בתקופה כל כך מורכבת שעוברת על כולנו וכשבני נוער אינם במסגרות הלימודים, יותר ממאה בני נוער ומתנדבים בחרו להפשיל שרוולים ולעשות למען הקהילה ולמען השכונה בה הם חיים. זוהי רק יריית הפתיחה ואנחנו מתכוונים יחד עם כל שותפינו להרחיב את היוזמה המצוינת הזאת לעוד שכונות ברחבי העיר. תודה לכל העושים במלאכה ובמיוחד לבני הנוער ולמתנדבים על הדוגמא האישית והאחריות החברתית. תודה לשרה אורלי- לוי אבקסיס שכיבדה אותנו בנוכחותה".

 

השרה לחיזוק וקידום קהילתי, אורלי לוי אבקסיס: ״מתחילת דרכי במשרד האמנתי שהדרך הנכונה ביותר לעשייה קהילתית היא ביחד עם הקהילה ובעצמאותה, בגלל שמי שיודע הכי טוב מהם צרכי קהילה הם התושבים עצמם. כשאתה חלק מיצירה זה קושר אותך למקום, זה שלך וחלק מהעניין זה גם לדעת לשמר את זה. הפארק הזה הוא דוגמא נפלאה לעיקרון הזה, והפרויקט פשוט מעורר התפעלות, התרגשות והשראה. אני מברכת את ראש העיר, רז קינסטליך, על התגייסות לפרויקט יחד עם מנכ״ל העירייה ויחד עם מנהל התוכנית של הרשות לביטחון קהילתי שהובילו אותו״.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *