מיוחד לחג: דרייב- סכך "עיריית ראשון לציון תחלק ענפי סכך בחינם בשני מוקדים"

מיוחד לחג: דרייב- סכך "עיריית ראשון לציון תחלק ענפי סכך בחינם בשני מוקדים".

למרות התפרצות הקורונה בראשון לציון תתאפשר בניית סוכות כשרות עם כיפת סכך מכפות דקלים.
עיריית ראשון לציון תחלק ענפי סכך בחינם בשני מוקדים בעיר בשיטת דרייב אין זאת כדי להימנע כמה שניתן מהתקהלות.

את החלוקה יוביל מינהל איכות הסביבה, בסיוע החברה לביטחון של העירייה. כאלפיים ענפי וכפות תמר יחולקו מחר, יום רביעי (30.9.20) , ברחוב יוסף בורג, סמוך לבית העלמין גני אסתר. כאלפיים ענפים נוספים יחולקו ביום חמישי (1.10.20) בחניית הלייב פארק במערב העיר. החלוקה תתקיים בין השעות 16:00-18:00 רק לתושבי העיר בהצגת תעודת זהות. כדי להימנע עד כמה שניתן מהתקהלות, הוחלט על חלוקה בשני מוקדים נפרדים ובימים נפרדים. החלוקה תתבצע בשיטת דרייב אין, וזכתה כבר לכינוי ״ דרייב סכך״ כלומר העמסת הסכך תעשה באופן נפרד לכל כלי רכב ובפיקוח פקחי החברה לבטחון.
על פי תוכנית של החברה לביטחון יוצב מסלול נסיעה שבו כלי הרכב יכנס למסלול ובהגיעו לעמדת החלוקה אנשי העירייה יעמיסו על גג כלי הרכב את מארז הסכך. לאחר העמסה ימשיך כלי הרכב בנסיעה ויאפשר העמסה של כלי הרכב שאחריו. בחברה לביטחון מדגישים כי לא יהיה ניתן להיכנס למתחם באופן רגלי. בעיריית ראשון לציון ממינים כי הכמות לכל תושב מוגבלת.

ראש העיר רז קינסטליך אמש בביתו

ראש העירייה, רז קינסטליך, אמר: "הסגר והתפשטות נגיף הקורונה מזמנים לנו אתגרים רבים לקיים את מנהגי החג תחת קיום ההגבלות. השקענו מחשבה רבה ומאמצים לאפשר חלוקה מוגבלת כדי שבכל זאת נוכל לקיים את מצוות החג לשבת בסוכה. באותה נשימה אני קורא לתושבים להישמע הנחיות ולחגוג בסוכה עם המשפחה הגרעינית בלבד. אני מאחל לתושבי העיר- חג סוכות שמח וגמר חתימה טובה".

מחזיקת תיק איכות הסביבה, חברת מועצת העיר קרן דנה, אמרה: "השנה החלוקה תהיה שונה, עקב מגיפת הקורונה הקדשנו מחשבה לחלוקה שתאפשר שמירה על מרחק ותשמור על בריאות התושבים. החלוקה תתבצע בימים רביעי- חמישי לתושבי העיר. התושבים מוזמנים להגיע לנקודות החלוקה לקבלת הסכך על פי ההנחיות. נא לשמור על הסדר ולחגוג את חג הסוכות עם המשפחות הגרעיניות שלכם. חג סוכות שמח".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *