אילנית הרוש מכנסת את ועדת בריאות הציבור העירונית לדיון פתוח לציבור

אילנית הרוש מכנסת את ועדת בריאות הציבור העירונית לדיון פתוח לציבור

 

על רקע העלייה בתחלואה בקורונה בכל הארץ ובפרט בראשון לציון, חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק בריאות הציבור אילנית הרוש מכנסת את ועדת בריאות הציבור העירונית לדיון פתוח לציבור. ביום חמישי, 1 באוקטובר, בשעה 20:30, ייערך בשידור חי דיון של ועדת הבריאות, בהשתתפות נציגים עירוניים ויתאפשר לציבור להפנות מראש, ובמהלך הוועדה, שאלות בנושא.

תחת מגבלות הסגר שאושר בממשלה, תתקיים הוועדה באמצעות ה-Zoom והדיון יועבר בשידור חי בפייסבוק, בפורומים התושבים ושל הרוש. התושבים יוכלו לשאול שאלות בתגובות לשידור החי בפייסבוק והן יועברו לנציגי העירייה שיענו עליהן. "המצב בעיר כל הזמן משתנה ובאופן טבעי לתושבים יש הרבה שאלות וחשוב לקיים ולתת אפשרות לתושבים להגיב ולענות לשאלותיהם מסבירה הרוש את החלטתה לשדר את הוועדה בשידור חי.

"מאז תחילת משבר הקורונה כינסתי את הוועדה מספר פעמים, העלינו מצוקות שעולות מהציבור וניסינו לתת פתרונות", אומרת הרוש. "ראש העירייה רז קינסטליך, הנהלת העיר ומועצת העיר לוקחים מאוד ברצינות את משבר הקורונה ואנחנו מאמינים שלציבור מגיע לקבל מענה על השאלות", מסכמת הרוש את הדברים.

השידור החי יעבור, כאמור, גם בעמוד הפייסבוק שיתפרסמו בהמשך וגם בעמוד הפייסבוק של הרוש והוא יחל ביום חמישי, 1 באוקטובר, בשעה 20:30 בדיוק.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *