ספורט: תומר בודנהיימר ישחק בעונה הקרובה בגרמניה

צילום: הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

 

תומר בודנהיימר הוא הליגיונר ה-12 של הכדוריד הישראלי מבין הגברים, והוא ישחק בעונה הקרובה בליגה השלישית בגרמניה, בקבוצת מקלנבורגר שטירה (Mecklenburger Stiere) מהעיר שוורין. בודנהיימר ימריא ביום שלישי, ויצטרף לסגל הקבוצה שתחל את משחקי הליגה ב-4 באוקטובר.

 

הפיבוט (בן 22, 1.95 מ') שגדל בהפועל ר"ג, שיחק בעונה שעברה במכבי ראשל"צ, והיה קפטן הנבחרת הצעירה של ישראל, מספר: "לאחר ההתרשמות, המאמן והמנכ"ל דיברו איתי ואמרו שהם רוצים שאגיע ושאהיה חלק משמעותי, ושהם רואים אותי כפיבוט המוביל של הקבוצה. משמעות הדבר שאקבל גם אחריות וגם דקות משחק רבות. "הקבוצה בעונה שעברה נבנתה לעלייה, אך סיימה רק במקום השמיני. לאחר האכזבה, נבנית קבוצה חדשה וצעירה ששואפת תוך שנתיים לעלות לליגה השנייה. המאמן הוא נורברט הנקה, בעל ותק וניסיון רב, כולל בליגות הבכירות בגרמניה והוא כבר העלה קבוצות, כולל לבונדסליגה הראשונה. היה לי חשוב לצאת לאירופה לקבוצה שאני מרגיש שתוכל לפתח אותי ולקדם אותי מקצועית, ולא רק בשביל לסמן "וי". אמנם מדובר בקבוצה מהליגה השלישית, אבל עם זאת קבוצה שמתנהלת באופן מקצועני, מתאמנת כ-8 יחידות אימון בשבוע ומנהלת סביבה מעטפת מקצועית לגמרי עם מתקני אימון ומשחק ברמה גבוהה. אני מאמין שהמועדון שבחרתי וההחלטה שלי לעבור יעזרו לי לעשות את קפיצת המדרגה המקצועית שחיפשתי לעשות, ואני מקווה שהבמה והחשיפה שאקבל שם יעזרו לי להמשיך להתקדם ולהתפתח".

 

 

בודנהיימר מסכם: "אני מקווה בנוסף שהמעבר והמשך ההתפתחות המקצועית שלי יעזרו לי גם להיות חלק משמעותי מנבחרת ישראל. חשוב לי להגיד תודה ענקית למכבי ראשל"צ, שאיפשרו למהלך הזה לקרות למרות שהוא התפתח יחסית מאוחר. הייתה לי שנה מדהימה במועדון, והייתה לי הזכות להיות מקבוצה מיוחדת. היה לי לא קל לעזוב אבל הרגשתי שזאת ההחלטה הנכונה עבורי כרגע ואני מאחל לקבוצה המון בהצלחה".

 

 

כאמור בודנהיימר (שמחזיק באזרחות אירופית – שוייצרית) מצטרף לרשימה ארוכה ומכובדת מאוד עבור הכדוריד הישראלי שכוללת את "הגרמנים" – דניאל מוסינדי (ארלנגן, בונדסליגה), יונתן דיין ושניר נציה (רימפאר וגרוסוולשטאט, בונדסליגה שנייה), "הצרפתים" יואב למברוזו (לימוז', ליגה בכירה), דן טפר וליאור גורמן (שארבור, ליגת משנה) וחן ליבגוט (וילרבאן, ליגה שלישית), "השוייצרים" אדיר כהן ויהב שמיר (וינטרתור, אלופת שוייץ, שבמדיה הם גם הצטיינו ביום רביעי – כהן כבש 10 שערים ויהב שמיר שיחק 30 דקות בניצחון על ברן במחזור הפתיחה), "הספרדי" חן פומרנץ (פוארטו סגונטו מהליגה הבכירה) ו"השוודי" רם טורקניץ (ורברג). בנוסף אליהם, יש כמובן את ליגיונרית הנשים טלי בראל (הייק גטרבורג משבדיה) ואת השוער הצעיר יאיר ניקולייב שמשחק באקדמיית הכדוריד מורס בדנמרק.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *