השתלשלות האירועים שהובילו לרצח האישה בחניון הגן בעברית וניסיון ההתאבדות של הבעל הרוצח

אקדח, אילוסטרציה, צילום: משטרת ישראל.

מערכת ראשון ניוז:

דוברות משרד המשפטים: רצח את אשתו בחניון הגן בעברית וניסה להתאבד. השתלשלות האירועים שהובילו לרצח האישה וניסיון ההתאבדות של הבעל הרוצח. 

משרד המשפטים פרסם את השתלשלות האירועים שהביאה לרצח הנוראי בחניון הגן בעברית, בו רצח הבעל את אשתו ברכבם וניסה להתאבד.

במועד הרלוונטי לכתב האישום, היו הנאשם וב.ב.נשואים זה לזו כשלושים שנה. בשנת 2018 לערך, הכירו הנאשם וב.ב. מספר זוגות ובילו איתם את זמן הפנאי בפעילויות חברתיות שונות. בשנת 2019 לערך, החליט הנאשם, בניגוד לרצונה של ב.ב., כי עליהם לנתק את קשרם עם החבורה.

בסוף שנת 2018 לערך ועד ליום האירוע, שררו בין הנאשם לבין ב.ב. יחסים מתוחים שכללו גם מריבות ביניהם, בין היתר על רקע החלטת הנאשם כי השניים ינתקו את הקשר בינם לבין החבורה. הנאשם אף הביע את רצונו להתגרש.

כשבוע עובר לאירוע המתואר בכתב האישום, התעורר חשד אצל הנאשם כי בניגוד להחלטתו, עדיין מקיימת ב.ב. קשר עם החבורה. בשנת 2019 הוציא הנאשם רשיון לנשק והחזיק באקדח חצי אוטומטי.

גן בעברית, מקום האירוע. צילום: מד״א.

ביום 14.03.2020, על רקע המשבר במערכת היחסים בין הנאשם לב.ב., ובאמתלה שעליהם לשוחח על הליך הגירושין, תאם הנאשם עם ב.ב. לשוחח על כך ביחידות מחוץ לבית המשפחה ובמועד שאינו ידוע במדויק, גמלה בלבו של הנאשם החלטה להביא למותה של ב.ב., וזאת לאחר הליך ממשי של שקילה וגיבוש החלטה לעשות כן. לשם כך הצטייד בסכין ובאקדח ובו מחסנית בה 9 כדורי 9 מ"מ.

מכתב האישום עולה כי בתאריך 14.03.2020, בסמוך לשעה 21:00, הגיעו הנאשם וב.ב. ברכבם לחניון "גן הסיפור" בראשון לציון. הנאשם וב.ב. ישבו ברכב ושוחחו, כאשר הנאשם ישב במושב הנהג וב.ב. לצדו במושב הנוסע. בשלב מסוים, פרצה ביניהם מריבה קולנית. בשעה  21:30 לערך יצאו מהרכב לכיוון בית קפה סמוך, אולם חזרו כעבור דקות ספורות לרכב.

עשר דקות לאחר מכן, בשעה 21:40 לערך, בעודם ברכב, החלו הנאשם וב.ב. לריב. הנאשם נטל את הסכין כיוונה לעבר צווארה של ב.ב. ודקרה. עוד דקר הנאשם את ב.ב. בשוק ימין, בשוק שמאל ובגבה. בתגובה צעקה "הצילו" מספר פעמים, והגנה על עצמה באמצעות ידיה.

בשלב זה, ולמשמע צעקותיה, הגיעו לרכב ג.ג. וחברתו. הם דפקו על חלון דלת מושב הנוסע, וג.ג פתח את הדלת. ב.ב. צעקה לעברו "הצילו, הצילו, הוא מנסה להרוג אותי" בעודה מדממת מראשה, כאשר גופה נשמט לכיוונו של ג.ג. הנאשם לא פסק ממעשיו, אחז בבגדיה של ב.ב., משך אותה לכיוונו, ואיים על ג.ג. באומרו :"סגור את הדלת, אני אצא עלייך", בהציגו בפני ג.ג. מצג כאילו ב.ב. מבקשת לשים קץ לחייה.

משטרה בגינה ציבורית, אילוסטרציה.

בשל חששו מהנאשם, סגר ג.ג. את הדלת, התרחק מהרכב יחד עם חברתו והתקשר למשטרה. בהמשך, כעבור שניות ספורות, ירה הנאשם בב.ב. באמצעות האקדח בראשה, בצווארה ובחזה ימין, וגרם למותה כתוצאה מהלם תת נפחי בעקבות איבוד דם נרחב, בשל מעבר קליע דרך הגב, אשר פגע בכלי דם נרחבים. בשלב זה, ירה הנאשם בעצמו בצווארו. כתוצאה מכך נגרמה לו בין היתר פגיעה רקמתית במוח עם שברים בגולגולת.

כעבור מספר דקות הגיעו למקום כוחות משטרה ומד"א. מותה של ב.ב. נקבע במקום והנאשם פונה לקבלת טיפול בבית חולים "אסף הרופא", שם הוא אושפז עד ליום 22.04.2020 . במועד זה הועבר הנאשם למוסד שיקומי שם הוא שוהה עד למועד הגשת כתב האישום.

במעשיו המתוארים לעיל, גרם הנאשם למותה של ב.ב. וזאת לאחר תכנון והליך ממשי של שקילה וגיבוש ההחלטה להמיתה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *