פוליטי: ראש העיר פירגן והגיע אמש לכנס הבחירות של העבודה-גשר-מרצ באולם מופת

כנס בחירות העבודה-גשר-מרצ, עומדים מימין: אילנית הרוש, ניצן הורוביץ, אורלי לוי-אבקסיס, עמיר פרץ, רז קינטליך ומוטי עג'מי, יושב מישל חלימי. צילום: העבודה-גשר-מרצ.

מאת: רות רובינשטיין

מאות הגיעו אמש לכנס בחירות מסכם בראשל"צ בהשתתפות יו"ר העבודה-גשר-מרצ עמיר פרץ, אורלי לוי אבקסיס וניצן הורוביץ, לרבות ראש העיר רז קינסטליך, שהגיע לפרגן יחד עם סגנו מוטי עג'מי וחברת מועצת העיר אילנית הרוש. ח"כ פרץ: "אנחנו מאמינים שמדינת ישראל באמת זקוקה להעבודה-גשר-מרצ גדולה".

שבוע לפני הבחירות התקיים אמש כנס מסכם של העבודה-גשר-מרצ בנוכחות מאות מתושבי ראשון לציון בתיאטרון מופת בעיר. בטקס בהשתתפות יו"ר העבודה-גשר מרצ ח"כ עמיר פרץ, ח"כ אורלי לוי אבקסיס וח"כ ניצן הורוביץ, נכחו ראש עיריית ראשון לציון רז קינסטליך, סגן ראש העיר מוטי עג'מי, חברת המועצה אילנית הרוש, פעילים ותושבים.

כזכור קינסטליך הגיע גם לכנס הבחירות של המועמד לראשות הממשלה יו"ר מפלגת כחול לבן בני גנץ, לפני מספר שבועות, אך נעדר מכנס הבחירות של מפלגת הליכוד בהשתתפותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, בשבוע שעבר ובמקומו פתח את הכנס ראש עיריית נס ציונה שמואל בוקסר.

מימין: אילנית הרוש, רז קינסטליך ומוטי עג'מי בכנס הבחירות של העבודה-גשר-מרצ. צילום: העבודה-גשר-מרצ.

יו"ר העבודה-גשר-מרצ ח"כ עמיר פרץ, הודה למנהל המטה בראשל"צ מישל חלימי ואמר כי הוא דוגמה ומופת לנחישות ולהתגברות על כל מגבלה פיסיולוגית. "אתה אמנם עולה כאן במדרגות פיסיות אבל יחד אתך עולים סגן ראש העיר מוטי עג'מי ואילנית הרוש חברת המועצה וביחד עם תושבים רבים, אני מאמין שנביא תוצאה איכותית שטרם נראתה בעיר".

"חשוב שנצא מהמפגש הזה עם מחויבות פנימית. אנחנו מאמינים שמדינת ישראל באמת זקוקה לעבודה-גשר-מרצ גדולה. עם ח"כ אורלי לוי אבקסיס הקמנו את המצפון החברתי, ויחד עם מרצ הקמנו את המצפן המדיני. אנחנו מציגים בפני אזרחי המדינה תפיסת עולם שלמה שהיא חזרה לדרכו של רבין, דרך הצדק החברתי והשלום."

מוטי עג'מי בפתח כנס הבחירות של העבודה-גשר, מרצ. צילום: העבודה-גשר-מרצ.

יו"ר גשר, ח"כ אורלי לוי אבקסיס, המיועדת לתפקיד שרת הבריאות של ישראל בממשלה הבאה: "חייבים להילחם ולשנות את סדר העדיפויות הקלוקל שמלווה את המדינה יותר מידי זמן. חיי אדם וכבוד האדם הם ערכים עליונים שצריכים להיות בראש סדר העדיפויות הממשלתי".

יו"ר מרצ ניצן הורוביץ: "אנחנו רוצים מדינה יהודית ודמוקרטית. זה החזון הציוני האמיתי. הרוב במדינה רוצה מדינה חופשית שחיה בשלום, מכבדת את האזרחים, לא מפלה אף אחד ונותנת תקוה. נהיה שותפים בכירים בממשלת גנץ כשאורלי לוי אבקסיס תכהן כשרת הבריאות ואני כשר החינוך והתרבות".

בסיום הכנס הפתיעו ח"כ עמיר פרץ וצוותו את ח"כ ניצן הורוביץ שציין את יום הולדתו, והגישו לו עוגת יום הולדת.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *