לא לומד לקח! קינסטליך הזכיר את חוף הים ושוב חטף ביקורות קשות

הציבור לא סולח! רז קינסטליך הזכיר את חוף הים והזמין  ושוב חטף ביקורות קשות. "נבוא איתו בחשבון בבחירות – פתק הירוק". 

 

ראש העירייה רז קינסטליך התגאה בכתבה של כלי תקשורת לא ידוע, שפרסמה תוצאות סקר לא ידוע, לפיו רצועת חוף הים של ראשון לציון מדורגת במקום השני בין 150 חופי הים ברחבי הארץ. "החוף שלנו על המפה! איזה כיף לקרוא את הכתבה שמדרגת את החוף היפה שלנו בעיר במקום השני בארץ, לא פחות!. הסקר שבחן 150 חופים ברחבי הארץ, בדק פרמטרים רבים, בינהם: הנגשה, ניקיון, פעילויות, מחירים של מתקני החוף לתושבים ועוד" כתב קינסטליך.

רויטל נוגה מבעלי 4×4 שפונה בחוף הים צילום:ראשון ניוז

קינסטליך סיכם: "אז ששת החופים שלנו בעיר התברגו למקום השני בזכות החול המוזהב והנקי, בזכות החניה והספורט הימי, המחירים הנוחים להשכרת ציוד, ההנגשה לבעלי מוגבלויות, השירותים והמקלחות, הכניסה לכלבים, בקיצור, עכשיו זו לא סתם סיסמה – החוף שלנו הוא החוף השני הכי טוב בארץ! ובנוסף, אנחנו שוקדים על תוכנית להרחבת הרצועה".

.
צילום מסך מהעמוד שך קינסטליך

נראה שעשרות תגובות קשות ונוקבות רשמו התושבים כבר בשעות הראשונות לפרסום הפוסט, לא עשו לקינסטליך הנחה: " הרסתם את החוף כשהורדתם את המסעדות שהיו בחוף ובניתם את המיבנים המפלצתיים האלו למעלה כבר לא כיף לא לרחוץ ולא לטייל שם" כתבה רחל תושבת העיר. 

קינסטליך מול הפתק הירוק

תושב נוסף מהעיר אמר לחדשות ראשון ניוז: " קינסטליך נכון לעכשיו מועמד יחיד, מכאן נולדה מחאת הפתק הירוק, המחאה אמנם שקטה אבל היא מבעבעת וכשתתפוס תאוצה היא גם תורגש בכל העיר. שכונות רבות שבעו מהבטחות ובלית ברירה יצביעו פתק ירוק, כך למשל תושבי העיר שממש מאוכזבים וכואבים לראות את מצב חוף הים השומם והמבוטן, פעילי מחאת הקמת מפעל הפסולת, תושבי מזרח העיר שמרגישים סוג ב'".

 

פקקי תנועה ברחוב אברהם בר

"תושבי מערב העיר שסובלים מפקקי תנועה בלתי נסבלים, פשיעה וגניבות, תושבי שכונת אברמוביץ' הוותיקה שסובלת מהזנחה של שנים ועוד מחאות רבות ושקטות. הציבור לא יסלח לקינסטליך שהגיע לפגישות ולא סיפק את רצונם! הציבור לא ישכח את קינסטליך הרס לנו את חוף הים! איך הוא לא נלחם מספיק להשאיר את המסעדות שכל ילידי העיר גדלו בהם! קינסטליך עושה הרבה יחסי ציבור, מפזר חיוכים ומשדר עסקים כרגיל, אבל הציבור מספיק חכם בשביל להבין שהכל משחק בלבד! אם הפתק הירוק יהיה 51 אחוז זה אומר שקינסטליך הפסיד והמועצה תבחר מועמד בהצבעה שהיא תקיים. זה לא משהו דמיוני, את האוהדים שלו כולם מכירים, את המאוכזבים ממנו לא כולם מכירים".

 

הצטרפו לעדכונים

https://chat.whatsapp.com/HvZzLk2blli0MxsWHdhEA9

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *