ממחר: ייפתח הרישום המקוון לגני הילדים ולכיתות א'

החל ממחר: ייפתח הרישום המקוון לגני הילדים ולכיתות א' לשנת הלימודים תשפ"ד

ההרשמה תחל ב-23.1.23, והיא צפויה להימשך כשלושה שבועות עד ליום ראשון, ה-12.2.23. עיריית ראשון לציון הוסיפה אמצעים דיגיטליים שיאפשרו רישום קל, זמין ונוח שיחסוך זמן להורים, זאת בנוסף למוקד טלפוני ייעודי ושירות וואטסאפ עירוני שבהם ניתן לקבל מענה לכל השאלות. ראש העירייה, רז קינסטליך: "אנחנו נערכים כבר כעת לשנת הלימודים הבאה. בדומה לשנה שעברה, מערכת הרישום המקוונת פשוטה, זמינה ונגישה לכולם בכל שעות היממה. ראשון לציון, זוכת פרס החינוך הארצי, תמשיך להוביל בחינוך נגיש ושווה לכולם גם השנה"_

מתכוננים לשנת הלימודים תשפ"ד: ביום שני, ה-23.1.23, תפתח עיריית ראשון לציון את הרישום לגני הילדים העירוניים ולכיתות א' לשנת הלימודים הקרובה. ההרשמה צפויה להימשך כשלושה שבועות עד ליום ראשון, ה-12.2.23. במהלך תקופה זו תהיה מערכת ההרשמה זמינה 24 שעות ביממה באתר האינטרנט העירוני.

כמו כן, בדומה לשנה שעברה, גם תלמידי החינוך המיוחד בגנים ובבתי הספר יוכלו לבצע רישום מקוון באתר.

הרישום לצהרוני גני הילדים ולכיתות א' לשנה"ל תשפ"ד יתקיימו גם השנה בנפרד מהרישום לגן ולכיתות א'. הרישום לצהרוני גני הילדים יפתח רק לאחר קבלת השיבוץ לגן בסביבות חודש מאי; וכנ"ל הרישום לצהרון לכיתות א'. הנחיות לביצוע הרישום לצהרוני הגנים ולצהרוני בית ספר יתקיימו באתר החברה העירונית.

השנה תקיים עיריית ראשון לציון כנס וירטואלי להורי ילדי הגנים ביום ראשון, 22.1.23, בשעה 20:00, בהשתתפות ראש העירייה – רז קינסטליך, מ״מ וסגנית ראש העירייה ומחזיקת תיק החינוך – ליאל אבן זהר, ראשת מינהל החינוך – אטי אדר וגורמי החינוך הרלוונטיים, שבו יינתן מענה לכל השאלות.

ראש העירייה, רז קינסטליך: "אנחנו נערכים כבר כעת לשנת הלימודים הבאה. בדומה לשנה שעברה, מערכת הרישום המקוונת פשוטה, זמינה ונגישה לכולם בכל שעות היממה. ההורים יכולים לרשום את הילדים ללא לחץ ובלחיצת כפתור מבלי להגיע פיזית לעירייה. ראשון לציון, זוכת פרס החינוך הארצי, תמשיך להוביל בחינוך נגיש ושווה לכולם גם השנה".

סגנית ראש העיר עו״ד ליאל אבן-זהר

מ״מ וסגנית ראש העירייה ומחזיקת תיק החינוך, ליאל אבן זהר, הוסיפה: ״בשנים האחרונות נעשתה בעירייה מהפכה של ממש בסדרי ההרשמה לגנים ובתי הספר והיום הרישום נעשה באופן מקוון, בנוחות מהבית ובשירות יעיל, ועל כך תודתי הרבה לצוותי הרישום במינהל החינוך והתקשוב שעושים לילות כימים בהיערכות לתקופות הרישום.

"יש לי בקשה והמלצה להורים היקרים: בבת אחת נרשמים עשרות אלפי ילדים, ולכן המלצתי לכם – הירשמו בנחת. לפניכם שלושה שבועות ואין כל יתרון להרשמה בשעה הראשונה של פתיחת הרישום. ברכת אהבה והצלחה לילדים".

תהליך רישום ידידותי ונוח

תהליך הרישום הינו פשוט וידידותי למשתמש. בכניסה למערכת באתר הרישום המקוון יש להזין תעודת זהות של ההורה ולאחר מכן יש להקליד את מספר תעודת הזהות של התלמיד. יש לוודא כי כתובת התלמיד תואמת את הכתובת בפועל. בהמשך, ולצורך הגנה על פרטיות המידע, יש להקליד פרטי זיהוי נוספים. לאחר מכן, ברישום לגן לדוגמה, תוצג רשימת הגנים באזור המבוקש. יש לבחור את הגן שהנכם מעוניינים בו בעדיפות ראשונה וגן נוסף בעדיפות שנייה, לאחר מכן יש להזין פרטי תשלום בכרטיס אשראי. בסיום התהליך יישלח מסרון למספר הנייד שהזנתם במערכת ובו מספר הפנייה המאשר את קליטת ההרשמה.

מערכות הרישום הטכנולוגיות מאפשרות לחסוך זמן וטרחה בהגעה פיזית לבניין העירייה. גם השנה תושבים חדשים בעיר יוכלו אף הם לבצע רישום באמצעות אתר האינטרנט. את הטופס ניתן למצוא באתר העירוני.

הודעה על השיבוץ לגן הילדים תפורסם במהלך חודש יוני 2023, והודעה על השיבוץ לכיתה א' תפורסם במהלך חודש מאי 2023. השיבוץ יפורסם באתר האינטרנט העירוני ואיגרת תישלח לביתכם לפי הכתובת שנמסרה בעת הרישום. השיבוץ למסגרות החינוך המיוחד יהיה בכפוף לאפיון התלמיד/ה בוועדת זכאות, ובהתאם למסגרות הקיימות.

חשוב להדגיש כי אין חשיבות לסדר ההרשמה, ובלבד שהרישום ייעשה בתקופת הרישום המוכרזת. כלומר בקשת הורה שהוזנה בתחילת תקופת הרישום תישקל באופן זהה עם בקשה שהוזנה ביום האחרון לרישום. לנוחיות ההורים, הרחיבה עיריית ראשון לציון את דרכי יצירת הקשר והוסיפה אמצעים דיגיטליים שיאפשרו רישום קל, זמין ונוח:
מוקד טלפוני ייעודי לקבלת סיוע ומענה לשאלות יהיה זמין בימים א'-ה', בין השעות 08:30-16:00, בטל' שמספרו: 03-9547979.

כמו כן, תושבים שזקוקים לסיוע בביצוע הרישום יוכלו לפנות למוקד הרישום או לזמן פגישה לשיחה טלפונית עם נציג באמצעות אפליקציית MY VISIT.

נזכיר, כי כיאה לזוכת פרס החינוך הארצי, הגדילה עיריית ראשון לציון את ההשקעה העירונית בחינוך בכ-34 מיליון שקל, כך שתקציב החינוך העירוני נטו לשנת 2023 יעמוד על כ-327 מיליון שקל. סך ההשקעה בחינוך (פעולות ושכר) עומד על כ-884 מיליון שקל, המהווים 36.1% מתקציב העירייה. כמו כן, ההשקעה בתלמיד נמצאת מאז שנת 2018 בעלייה מתמדת והשנה הקרובה היא תעמוד על כ-6,692 שקל לתלמיד – גידול של 11%.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *