מפחיד: תקף ושדד נשים ברחוב עד שאזרחים ניטרלו אותו לקרקע

מפחיד: החשוד תקף ושדד נשים ברחוב, את אחת מהן הוא ניסה לנשק בכוח. אזרחים שהבחינו גילו תושיה וניטרלו אותו לקרקע עד להגעת שוטרים. מעצרו הוארך ביום אחד בלבד. 

 

אמש עצרה המשטרה חשוד, תושב ראשון לציון שתקף ושדד שתי נשים ברחוב, אזרחים שהבחינו במעשים הזעיקו שוטרים והוא נעצר. החשוד, תושב העיר בן 31, הובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בראשון לציון. המשטרה ביקשה להאריך את מעצרו בשבעה ימים לצורך המשך החקירה. בפתח הדיון סיפר נציג המשטרה: " התקבל דיווח למוקד 100 על אישה עם תינוקת בעגלה ברחוב, לפתע הגיע מאחור החשוד, ניסה לתקוף אותה ולגנוב לה את הפלאפון. לאחר זמן מה התקבל דיווח נוסף ברחוב אחר, שככל הנראה אותו חשוד תוקף אישה נוספת ומנסה לגנוב את הטלפון שלה כשהוא נותן לה אגרופים בפנים".

הצטרפו לעדכונים

https://chat.whatsapp.com/G485Y74Hv9R9benqJejoqm

"כתוצאה מכך נופל לה העגיל, הוא לוקח ממנה גם את זה. כשהיא לא מרפה מהפלאפון. החשוד תופס את ידה ומנסה לנשוך ואף לנשק אותה. כששוטרים מגיעים למקום מבחינים כי החשוד על הרצפה כאשר אזרחים מחזיקים בו. החשוד נעצר, נלקח לתחנה, החשוד בתחנה דיבר לא לעניין, קילל, איים, קילל את החוקר השני "כושי".

השופט גיל גבאי

בסיום הדיום הורה השופט גיל גבאי להאריך הורה לשלוח אותו לבדיקת כשירות אצל הפסיכיאטר המחוזי והאריך את מעצרו ביום אחד בלבד.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *