מוכשר בטירוף: תכירו את כוכב הטיקטוק אביתר עוזרי מראשל"צ עם 10 מיליון עוקבים

מוכשר בטירוף! אביתר עוזרי בן 24 מראשון לציון הפך עם כלבתו לכוכב טיקטוק עם 10 מיליון עוקבים, בנוסף הוא מתנדב בקמפיין של עירית ראשון לציון נגד חרמות של תלמידים בבתי ספר. הכל התחיל בתקופת החלמה מפציעה. 

https://chat.whatsapp.com/G485Y74Hv9R9benqJejoqm

אביתר שירת בחיל חימוש בבסיס תל השומר, במסגרת פעילותו הוא מתנדב בקמפיין של עיריית ראשון לציון נגד חרמות בבתי ספר, הצעיר המוכשר הוא הנדסאי לתעשיה וניהול. אביתר נפצע והחלים בביתו, במהלך החלמתו הוא החל לעלות סרטונים לרשת הטיקטוק יחד עם כלבתו ניקי מסוג צ'יוואווה. לאביתר היו חצי מיליון עוקבים, לאחר שהחל להעלות סרטונים הוא הגדיל את כמות העוקבים המדהימה של עשרה מיליון עוקבים.

בראיון למאקו הוא שיתף: "כשפרסמתי את הסרטון הראשון איתה הוא צבר 20 מיליון צפיות בזמן קצר. פתאום התחילו לעלות לי העוקבים, אז העליתי עוד סרטון ועוד סרטון. בפחות משבוע עלו לי מיליון עוקבים בטיקטוק. הטלפון שלי קרס מהעומס".

"סוד ההצלחה שלי הוא אותנטיות. אני אמיתי עם הקהל שלי", הוא אומר. "רוב ההכנסות שלי מגיעות היום מקמפיינים שאני בוחר 'בפינצטה', קמפיינים שאני באמת מאמין בהם. אם אני בוחר כבר להתמסחר, אני רוצה שזה יהיה באמת בשביל מוצר באמת טוב. בנוסף, השקעתי מאוד בליין המוצרים של ניקי, לא עשיתי סתם 'מרצ׳נדייז' כדי להרוויח. חבר קרוב שלי שהוא מקעקע ואומן עיצב לי במשך שנה וחצי את ההדפסים ויצרנו יחד קולקציה מיוחדת עם בדים איכותיים וגזרות אופנתיות".

https://chat.whatsapp.com/G485Y74Hv9R9benqJejoqm

במסגרת הפעילות של עוזרי ברשת, הוא אף הספיק לפתוח לניקי חשבון באונליפאנס (OnlyFansלשבהם המצולם מקליט קולות שונים בווליום גבוה) כשהיא אוכלת פסטרמה

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *