אריה כהן שוב מביע חשש ממצעד הגאווה אותו הוא מכנה:"מצעד הבושה והחרפה"

חבר מועצת העיר יו"ר סיעת ש"ס אריה כהן שוב מביע חשש ממצעד הגאווה אותו הוא מכנה:"מצעד הבושה והחרפה". ראש העיר רז קינסטליך: "ההצעות שהעביר לנו היום, מבישות ומבזות – אך בעיקר אותו. אנו מוקיעים את דבריו ואין להם מקום בעיר שלנו או במדינה מתוקנת".

 

בהצעתו שנחשפת בחדשות ראשון ניוז לראשונה כתב כהן לקינסטליך: "ידועה התמיכה המטורפת והעיוורת שלך ושל ליאל אבן זוהר בשטויות של הלהטבים ועל מנת לצנן את הטיפשות שלכם ולהכניס אתכם לפרופוציות נכונות הריני להעלות הצעה לסדר שאם כבר אתם רוצים לקיים מצעד (גאווה) בושה וחרפה ולתלות את דגלי התועבה ברחבי העיר אם כן אבקש כדלקמן מהמועצה. המועצה תחליט שמצעד הבושה והחרפה יהיה הרחק ממרכזי העיר ויתלו דגלים אך ורק ליום אחד ולא לשלושים יום כמו בשנה שעברה".

אסף דעבול מושיב את אריה כהן לאור דבריו באחת מישיבות המועצה

כהן שלח מכתב נוסף בו הוא שואל לדעת כמה העירייה משקיעה: "אבקש לדעת כל פי החוק בכמה כסף העירייה מממנת את מצעד (הגאווה) הבושה והאם עובדי העירייה על חשבון העירייה היא שתולה את גדלי התועבה בעיר ומסדרת את הסידורים לכל המתרחש בעיר על ידם?".

מצעד הגאווה בראשון לציון לפני שנה.

תזכורת: בחודש דצמבר אשתקד הגיש כהן הצעה לסדר שגרמה לחברי מועצה לעזוב את המליאה. כהן ניסה להסביר עצמו באמרו: "אין לי שום דבר נגדם". ראש העיר רז קינסטליך הסתייג מדבריו: אנו מוקיעים ומובכים שוב מדבריו החשוכים של אריה כהן".

רז קינסטליך, צילום: תמר מצפי.

תגובת ראש עיריית ראשון לציון, רז קינסטליך: ״לצערי הרב, שוב חבר המועצה כהן מתבטא באופן חשוך כנגד קהילה שלמה וזאת על מנת לעשות כותרות בכלי התקשורת. ההצעות שהעביר לנו היום, מבישות ומבזות – אך בעיקר אותו. אנו מוקיעים את דבריו ואין להם מקום בעיר שלנו או במדינה מתוקנת. בימים אלו, במקום לקרב בין לבבות, עצוב שיש מי שמנסה ללבות שנאה ואי קבלה של האחר. ראשון לציון היא עיר פלורליסטית שמקבלת את כל תושביה באופן שווה – ללא הבדלי מין, צבע, נטייה או העדפה כזו או אחרת וכך זה יישאר״.

סגנית ראש העיר עו״ד ליאל אבן-זהר, צילום: פייסבוק.

עו״ד ליאל אבן-זהר, ממ וסגנית ראש העירייה ומחזיקת תיק החינוך והתרבות מסרה בתגובה: ״אין צורך להסביר בשנת 2022 כמה מנותקים ופוגעניים דברי חברי המועצה כהן כלפי הקהילה הלהטבית. אני בטוחה שתושבי ראשון לציון, עיר סובלנית ופלורליסטית, לא יתנו יד לשנאה ולפילוג הללו, וגם יגיעו לצעוד, יחד איתי ועם עוד רבים מבני הנוער ותושבי העיר, כדי להביע תמיכה בחברי הקהילה מול ההסתה המיותרת והמצערת הזו״.

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *